PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudżet domowy - kilka pytań › Re: Budżet domowy - kilka pytań
  • Data: 2006-08-23 08:03:06
    Temat: Re: Budżet domowy - kilka pytań
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Czy prowadzisz w jakiejkolwiek formie (dokładna/pobieżna,
    > komputerowa/papierowa itd.) rozpiskę budżetu domowego
    > (taki rejestr przychodów, wydatków i ew. innych rzeczy) ?

    Nie

    > 2. Jeśli nie, to dlaczego: brak czasu, brak chęci, brak
    > przewidywanych korzyści z tego, brak wiedzy, jak to sensownie
    > robić, czy jakiś inny powód?

    To bezcelowe i strata czasu. Dom to nie przedsiębiorstwo. Podział i
    eweidecnja wydatków nie jest ani istotny ani potrzebny ani też niczego nie
    zmienia. Daje ewentualnie jakąś wiedzę ale jej pozyskanie to strata czasu.
    Wole w tym czasie wydawać pieniądze na przyjemności.

    Jedyne co robię to szacunkowo planuję większe wydatki, np szacuję ile mnie
    będzie kosztować remont mieszkania lub konkrtnego pomieszczenia, ale z tego
    powodu nie zmieniam ani nie analizuję struktury innych wydatków, jeżeli
    pojawi się dziura lub "braknie" są karty kredytowe i pożyczki/kredyty
    bankowe.
    --
    Jackare