PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-28 16:31:58
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: "Adam F." <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    <u...@s...pl> wrote in message news:ad0503$qtb$1@news.tpi.pl...

    > Odpowiem ci, nie mam rodziny, ktora by mi pozyczyla kase na poczatek.
    > Moi znajomi tez sa w takiej sytuacji, ze serca bym musiala nie miec by
    > pozyczac od nich.
    > Sa jakies inne propozycje?
    > Tylko nie wysylaj mnie do banku, nie mam czym poreczyc.
    > Cos jeszcze?

    Znajomy gdy znalazł się w sytuacji podbramkowej, będąc na własnym utrzymaniu
    (co się wiąże chociażby z koniecznością opłacenia mieszkania), zatrudnił się
    za psie pieniądze w KFC (gdzie rotacja jest b. duża, i nietrudno się
    załapać). I nie dość, że wystarczyło mu na życie, to jeszcze dał radę co
    nieco oszczędzić. Dodam, że nie była to Warszawa, ani żadne inne duże miasto
    (typu Gdańsk, Kraków, itp.), gdzie jest więcej takich możliwości.

    Ponadto, będąc zarejestrowanym jako bezrobotny, można dostać pożyczkę z
    Urzędu Pracy na rozpoczęcie własnej działalności. Tyle, że z takiej pożyczki
    korzystają nieliczni (w marcu 2002 - 227 osób, czyli 0,12% ogółu osób
    wyrejestrowanych ze statusu bezrobotnego)

    Pozdrawiam
    Adam