PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-28 17:41:44
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 27 May 2002 18:15:01 GMT),
    spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo) był(a) napisał(a):

    >[ciach...]
    >A to normalne lepiej (latwiej?) jest zrobic nowy nabor niz przejrzec
    >stare oferty (bo np numery kontaktowe sie zdezaktualizowaly)

    No nie przesadzaj. Cieżko sprawdzić?

    >Co do
    >twego kolesia to oznacza chyba to ze byli zdesperowani.

    Tak, ze nie mieli sił sprawdzić leżących z wcześniejszych czasów
    zgłoszeń? Temu mówię, że pracodawcy to w sporej części oszołomy, a
    bezrobocie jest naprawdę...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)