PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Brak pracy czy... (długie)
  • Data: 2002-05-28 14:59:48
    Temat: Re: Brak pracy czy... (długie)
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik u...@s...pl napisał:
    (...)

    > jak na razie ci to nie grozi.
    > Nie masz pracownikow :) a z takim podejscie to ich nie bedziesz mial.

    Ryzykuje się także tym, że jakiś mądry pracownik powie klientowi coś z
    sensem i nie daj Bóg, ten zapłaci za zamówiony towar. To się zdarza, sam
    widziałem. A ryzyko jest jeszcze większe. Klient może pochwalić
    pracownika przy jego szefie, wtedy na bank, będzie rozmowa o podwyżce.
    Na tą rozmowę szef powinien się dobrze przygotować, wg. Scott'a Adamsa
    najlepiej najeść się na noc dużo sera. Można też dla wzmocnienia efektu
    ścisnąć pod biurkiem genitalia (to nie mój pomysł, tylko cytuję).

    Dogbert