PracaGrupypl.praca.dyskusjeAnonimowe ogloszenia od pracodawcow › Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
  • Data: 2005-08-17 12:09:13
    Temat: Re: Anonimowe ogloszenia od pracodawcow
    Od: lynx <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jednego pięknego dzionka o czasie Wed, 17 Aug 2005 13:51:47 +0200, ludzik
    o nazwie Piotr <p...@N...gazeta.pl> nasmarował co następuje:

    > Błędne założenie, jakość strony świadczy wyłącznie o webmasterze któremu
    > firma
    > zleciła jej wykonanie.

    skoro słaby webmaster to słaba firma - to wcale nie jest błędne
    rozumowanie. Oczywiście są wyjątki i wpadki ale czy wyobrażasz sobie że
    powiedzmy na to firma o zasięgu np:ogólnopolskim dobrze znana i mająca
    swoją renomę ma wizytówki swoich pracowników drukowane na zwykłej drukarce
    na papierze o gramaturze 80 ? Bo ja sobie tego niewobrażam a właśnie o to
    mi chodzi. Wbrew temu co piszesz strona potrafi powiedzieć dużo o firmie
    (zaznaczam potrafi a nie musi)

    > Patrzysz z punktu widzenia informatyka albo internauty. Dobrze jest
    > czasem
    > odejść od kompa, przekonasz się że świat wokół może jednak istnieć bez
    > netu ;)

    <wdech>

    sio z mojego netu ;) To może opisze jak chciałem kupić farby akrylowe do
    tkanin w swoim mieście. Chciałem zakupić farby akrylowe do tkanin pewnej
    firmy, poszedłem do kilku sklepów z farbami i pytam czy mają coś takiego,
    facet oczy na mnie jakbym gadał w innym jeżyku, powiedział że mają tylko
    do farbowania tkanin, w drugim sklepie powiedział że nie mają i że to
    mogło być w sklepie dla malarzy którego to sklepu już nie ma. Mniej więcej
    tak zakończyło się poszukiwanie w moim mieście kupno farb. No więc na
    internet i fru na całego, znalazłem firme z krakowie która oferuje te
    farby ale myśle sobię jade do Wawy na kilka dni więc może zobacze(w necie)
    czy są jakieś sklepy w wawie żeby kupić osobiście. I wiesz że nieznalazłem
    za wiele adresów sklepów z farbami a takiego który oferuje te farby nie
    znalazłem wogóle więc dałem sobie spokój i koniec końców zamówiłem via
    net. Nie uśmiechało mi się dzwonić do papierniczych czy innych sklepów z
    farbami w Wawie żeby dowiedzieć się czy mają coś takiego bo więcej bym
    wydał na telefon niż są warte farby tylko skorzystałem najszybszej metody
    - zamówienie przez net zasranych farbek

    <wydech> :)

    --
    lynx