PracaGrupypl.praca.dyskusjeAni be ani me ani kururyku... › Re: Ani be ani me ani kururyku...
  • Data: 2005-03-03 19:25:50
    Temat: Re: Ani be ani me ani kururyku...
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    b...@b...pl wrote:

    > maila z automatu - wszystko to jasno pokazuje, jak głęboko firmy
    > i agencje mają kandydatów w d...ie.
    >
    > Nie wspominając o odzewie po parunastu miesiącach/latach,
    > zmianie warunków stanowiska lub płacy po rekrutacji, wymuszaniu
    > DG, bezczelnym i chamskim formularzom rekrutacyjnym z mnóstwem
    > szczegółowych obowiązkowych danych, rotujących całymi miesiącami
    > ogłoszeniach itd. To jest już temat na inny wątek i bajkę.

    Ja mysle, ze ogloszenia daja co najmniej 3 rodzaje firm, ktore:
    -szukaja pracownika
    -szukaja frajerow
    -potrzebuja dupochron zeby zatrudnic swojaka
    Moze sa i inne powody dawania ogloszenia. Udzial procentowy
    poszczegolnych typow ogloszeniodawcow kazdy moze okreslic na
    podstawie wlasnych doswiadczen.
    Ja stawiam na 10-40-50(%).