PracaGrupypl.praca.dyskusjeAni be ani me ani kururyku... › Re: Ani be ani me ani kururyku...
  • Data: 2005-03-03 20:42:38
    Temat: Re: Ani be ani me ani kururyku...
    Od: Jan Kowalski <J...@n...znasz.go> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja mysle, ze ogloszenia daja co najmniej 3 rodzaje firm, ktore:
    > -szukaja pracownika
    > -szukaja frajerow
    > -potrzebuja dupochron zeby zatrudnic swojaka
    > Moze sa i inne powody dawania ogloszenia.[..]
    > Ja stawiam na 10-40-50(%).
    Są inne. Z racji wymogów swoich zleceniodawców często szukam
    dla nich ludzi na umowy agencyjne. Ale zapewniam tym ludziom
    dobre szkolenia i organizację pracy tak, aby najniższy możliwy
    dochód kogoś, kto musi założyć DG wynosił minimum 2-3 tys. po
    opłaceniu składek ZUS. Dobrzy zarabiają nawet 10 razy więcej.
    Na umowie o pracę ich dochody byłyby _znacznie_ niższe, a
    możliwości rozwoju o wiele bardziej ograniczone (są np. agenci,
    co kontynuują umowy, samemu już zatrudniając po kilkunastu
    własnych pracowników).
    Tym samym:
    - nie szukam pracowników
    - nie szukam frajerów
    - nie szukam dupochronu
    i wnioskuję o dodanie x% na pozostałe powody, dotyczące w dalszym
    ciągu jakiejś formy zatrudnienia/zarabiania.