PracaGrupypl.praca.dyskusjeAni be ani me ani kururyku... › Re: Ani be ani me ani kururyku...
  • Data: 2005-03-03 23:44:43
    Temat: Re: Ani be ani me ani kururyku...
    Od: "Coinneach Odhar" <C...@m...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzieś z głębi <b...@b...pl> wypłynęło z pasją:

    > , bezczelnym i chamskim
    > formularzom rekrutacyjnym z mnóstwem szczegółowych obowiązkowych danych,

    Bez zbędnych emocji :) można powiedzieć, że przede wszystkim to wg KP
    nielegalne. Z resztą wypowiedzi przedmówcy wypada mi się zgodzić bez
    zastrzeżeń, może uzupełniając je faktem, że dla podmiotów rynku HR
    najbardziej liczy się klient, który da zlecenie, a poszukujący pracy to dla
    nich kwestia co najwyżej drugorzędna.

    Customer Service, którego zwykle ma się w tej branży pełne usta (wiem, bo
    tkwiłem tam 5 lat)? Może, ale tylko dla wybranych (czytaj tych, co pozwolą
    przetrwać, dając kochane pieniążki).

    Pozdro
    Coinneach