PracaGrupypl.praca.szukanaAngielski - tlumaczenia - polski-angielski-polskiRe: Angielski - tlumaczenia - polski-angielski-polski
    From: Vladbal <v...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Angielski - tlumaczenia - polski-angielski-polski
    Date: Mon, 28 Jan 2002 10:18:00 GMT

    Pewnym niepisanym standardem jest rozliczanie sie wedlug stawek za tzw.
    strone standardowa. Zawiera onna, w zaleznosci od standardu, 1600 lub
    1800 znakoiw, lacznie ze spacjami. Wszystkie edytory tekstow posiadaja
    juz opcje liczenia znakow.

    Zastosowana przez Ciebie stawka uniemozliwia porownanie.

    Co do fachowosci - nie bede sie wypowiadal. Nie mialem przyjemnosci
    korzystac.
    Pozdrowienia

    Wladyslaw Balinski
    MLM Merchant, wlasciciel
    (w ofercie m. innymi tlumaczenia techniczne, handlowe, konsekutywne i
    kabinowe)
    rozne jezyki. Zamowienia wylacznie w formie pise,mnej
    v...@p...com