PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
    From: sz <s...@b...no>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Date: Tue, 13 May 2008 12:16:11 +0200

    Jotte wrote:
    > Jestem człowiekiem pracy najemnej, opowiadam się więc na rzecz grupy, do
    > której należę. To chyba oczywiste i naturalne. Ale skąd ci przyszło do
    > głowy przypisywać mi radość, że likwidowane są miejsca pracy jako takie???

    może źle się wyraziłem - chodziło mi o twoją radość z tego że pracodawcy
    teraz odczuwają boleśnie brak równowagi na rynku tak jak dawniej
    odczuwali to pracownicy.
    moja teza jest taka, że stojąc po stronie pracowników w ogólnym
    rozrachunku nie jest to wcale taki oczywisty powód do radości, bo każdy
    pracownik jest też konsumentem, który musi płacić za pracę innych
    pracowników.

    oczywiście na krótką metę istnieje też rozwiązanie takie żeby wszystko
    sprowadzać z chin - wtedy pracownik może być zadowolony bo za swoja
    pracę dostanie o wiele więcej dóbr i nie musi sie przejmować że innym
    pracownikom trzeba było sfinansować podwyżki.