PracaGrupypl.praca.dyskusjeA jednak Any User ma racje ... › Re: A jednak Any User ma racje ...
    From: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: A jednak Any User ma racje ...
    Date: Tue, 13 May 2008 09:03:52 +0200

    grabarz pisze:
> [...]
    >>> 2008-05-08, ostatnia aktualizacja 2008-05-08 16:41

    > jestem akurat po budowie domu i podpisuje sie pod tym dwoma rekoma (i
    > nogami). przed rozpoczeciem budowy mialem jeszcze szacunek do ludzi
    > pracujacych fizycznie, w koncu praca nie hanbi. ale po budowie, na
    > ktorej przewinelo sie kilka ekip murarskich jestem zdania, ze z
    > dzisiejszymi robotnikami tylko za ryja i do ziemi. inaczej niestety sie
    > nie da. bedziesz grzeczny to spartola robote, okradna z materialow i na
    > koniec uslyszysz ich mantre: "panie, my tak juz 10 domow wybudowali i
    > wszystkie jeszcze stoja". cale szczescie ze mialem inspektora nadzoru z
> [...]

    Po prostu miałeś pecha, Jak kilka lat temu robiłem remont mieszkania, to
    tez się nasłuchałem, ale przeszedłem się po znajomych którzy robili w
    miarę niedawno remont, dostałem namiary na ekipę i byłem bardzo
    zadowolony, nie dość, że chcieli mniej niż się spodziewałem (toteż
    dorzuciłem im parę złotych na koniec), to zrobili dobrze i w tempie w
    jakim tą pracę należy robić, przychodzili na 10 (żona ich prosiła, żeby
    można było bez kurzu zjeść śniadanie chociaż- bo chcieli już od 8),
    wychodzili 18-19 nie widziałem ich pijanych, jedyne o co prosili, to
    kawę i herbatę. Proponowaliśmy nawet jakiś obiad ect, odmawiali,
    twierdząc, że żony by im dały popalić, jakby wrócili i nie chcieli jeść
    obiadu w domu. Tak więc można, tyle że teraz trudniej jest znaleźć
    właściwych pracowników, co nie znaczy, że nie można...

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl