PracaGrupypl.praca.dyskusje3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;Re: 3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;
  • Data: 2005-05-26 10:22:35
    Temat: Re: 3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;
    Od: "BH" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości
    news:d747mq$lsa$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mowiac szczerze az przeczytalam jego posta ponownie, i nie
    > za bardzo widze gdzie on chce pracodawce cyckac? Ma trzy
    > oferty wspolpracy, co w tym dziwnego ze chce wybrac lepsza
    > dla siebie? IMO normalne zjawisko...

    Podejmując pracę z założeniem, że chce od razu odejść. Weźmie od firmy
    pieniądze za np. miesiąc pracy, a nie sądzę żeby w tym czasie firma jakoś
    rewelacyjnie dużo temu pracownikowi zawdzięczałą. IMO w pierwszym miesiącu
    pracy pieniądze dostaje się a'konto, bo nikt nie pracuje na 100% zanim się
    nie "wdroży".

    Poza tym p. Mosz w +/- mówił, i ja się z tym zgadzam, że najważniejsza u
    pracownika jest lojalność.

    Pozdr. B