PracaGrupypl.praca.dyskusje3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;Re: 3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;
  • Data: 2005-05-26 11:52:37
    Temat: Re: 3-miesieczny okres probny a wypowiedzenie pracy;
    Od: "Adam" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dr Dzekyl" <d...@s...na.peryferiach> napisał w
    wiadomości news:d744eg$5cq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > - czy jesli bede juz u nich na okresie probnym,
    > ale w miedzyczasie dostane lepsza propozycje pracy
    > (pod wzgledem moich zainteresown i placy)
    > to bede mogl odejsc "od zaraz"?
    >
    > czy bedzie mnie obowiazywal miesieczny okres wypowiedzenia?

    Witam,

    Bierz ta prace - jesli jestes aktualnie bez zadnych dochodow. Ja mialem
    podobny przypadek. Po niecalym miesiacu zlozylem wymowienie i poszedlem do
    innej firmy - jesli nastepnemu pracodawcy bedzie zalezalo na Tobie, bez
    problemu poczeka te 2 tygodnie (najczarniejszy scenariusz). Kwota, ktora
    zapropanowano Ci to po prostu rozboj w bialy dzien..Moze po twoim zwolnieniu
    pracodawca zweryfikuje swoje warunki i komus po Tobie bedzie lepiej?

    Ogolnie: bierz ta kiepsko-platna prace i chodz na rozmowy...

    Pozdrawiam,
    Adam