PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czasRe: 2 pracodawców - jeden czas
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Date: 30 Apr 2009 12:40:27 +0200

    On 2009-04-29, gargomel <s...@d...la.la> wrote:

    [...]

    > tak, ale tylko tych zgodnych z umową o pracę i w czasie pracy i wszystko w
    > temacie:O)

    Nieprawda.

    > propagujecie tutaj jakąś paranoję że pracodawca przychodzi do pracownika w
    > środku nocy, budzi go i każe iść do pracy,

    Nieprawda.

    > albo jeszcze lepiej że pracownik nie ma praca do czasu wolnego

    Nieprawda.

    > bo zawsze pracodawca ma praco wezwać go do pracy, dajcie juz spokuj
    > z tą paranoją,

    Po pierwsze, to spokÓj. Po drugie, to wytłumacz mi dlaczego mamy tu
    tłumaczyć się z tego, że Ty nie umiesz przeczytać co piszemy? Wymyślasz
    swoje bzdury wciskasz je nam w usta, a potem my mamy to prostować?

    > wybacz, KP nic nie wspomina o kazaniu nadgodzin, tylko możliwości:O)

    Danej _pracodawcy_.
    Powtarzam: znajdź wyroki sądów popierających Twoją teorię.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl