PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czas › Re: 2 pracodawców - jeden czas
  • Data: 2009-05-02 18:42:35
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > "Wstania w środku nocy" - mówisz o pracy zmianowej? Co w tym dziwnego?
    > Aerobik - myślę, że pracodawca by musiał w takim wypadku pokryć koszty.

    nie, mówię o pracy 7-15 czy cos takeigo, a te koszta do pokrycia to
    pracownik powinin wystawić paragonik pracodawcy przed , czy po
    nadgodzinach?:O)
    wisz, problem w tym że za dużo myślisz i czytasz międzywierszami KP, bo tak
    samo jak pracodawca nie ma żadnego obowiązku pokrywania kosztów pracownika,
    tak samo pracownik nie ma obowiazku nadgodzin, pracodawca podobnie:O)

    > Kurwa, no żesz - jak do ściany. Gdyby było tak jak mówisz, to NIKT
    > by nadgodzin nie miał, bo nikt by się nie zgadzał. Weź się stuknij
    > i pomyśl przez chwilę. Sądzisz, że te wszystkie kasjerki w marketach
    > siedzą po godzinach, bo tak chcą?

    no pacz, a ja bardzo chętnie nadgodziny biere, oczywiscie jesli mnie one
    pasują,
    nigdy w życiu na przymus:O)

    > Nie "między wierszami". To jest normalne polecenie służbowe.

    kuźwa, w KP nie występuje fraza "polecenie służbowe", a słowo polecenie
    występuje tylko raz i w innym kontekscie, wiec skoro nie między wierszami to
    gdzie, między kartkami?:O)

    > INNĄ SPRAWĄ
    > jest jak takie polecenie pracownikowi wydać - tutaj pracownik ma szerokie
    > pole do manewru, bo w jego czasie wolnym obowiązku by odbierać telefony

    nie ma problemu, w czasie pracy pracodawca mówi panie kaziu, proszę przyjść
    jutro w nocy na godzinkę na nadgodzinki i w piątek o 19.30:O)

    > Bo wystaw sobie, na to się właśnie zgadzał podpisując umowę o pracę.

    skoro takie zapisy o naggodzinach pracownik miał by w umowie o pracę to sie
    zgadza, w przeciwnym przypadku to bzdura!:O)