PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czas › Re: 2 pracodawców - jeden czas
  • Data: 2009-05-03 18:34:16
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Wojciech Bancer" napisał:
    > No to jak chcesz zapewnić pracownikowi 11-godzinną przerwę na sen jak
    > go chcesz trzymać 7-15, a potem na nockę wysłać? Toseneda. Jak widzisz
    > ograniczenie jest z innej strony.

    no to na 3cią w nocy na nadgodzinkę, zawsze mozna coś wykombinować:O)
    ograniczenia ograniczeniami ale nie o nich tu mowa.

    > A Ty to te kasjerki o których wspomniałem wyżej?

    akurat nie, a nawet jakby to coś to zmienia?:O)

    > Art. 100.
    > §1. Pracownik jest obowiązany wykonywać pracę sumiennie
    > i starannie oraz stosować się do poleceń przełożonych,
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > które dotyczą pracy, jeżeli nie są one sprzeczne
    > z przepisami prawa lub umową o pracę.

    więc jeśli nadgodziny są sprzeczne z umową pracy (bo masz 8-15) to do takich
    poleceń nie musi się stosować, ha ha ha:O)

    nie wnikam juz w to że czas pracy określa umowa i KP a nie pracodawca:O)

    > A jak masz w umowie 10 dni urlopu zamiast ustawowe 20, to wg Ciebie jest
    > to ważne? Weź się porządnie stuknij. Jakby było tak jak mówisz, to każda
    > umowa musiałaby być kopią KP.

    bo akurat urlop jest szczegułowo określony w KP, wiec nie ma się co głowić,
    co do nagdodzin to w KP jet tylk tyle że dopuszcza sie i w określonyh
    ilościach i wszystko!!!:O)