PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czas › Re: 2 pracodawców - jeden czas
  • Data: 2009-05-02 14:45:40
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-01, gargomel <s...@d...la.la> wrote:

    [...]

    > więc już oczywiste wychodzi że pracujac na 2 prace nadgodziny mozna między
    > bajki włożyć:O)
    > ale mnie akurat pierdoły czasowe nie interesują, tylko sprawa kluczowa,
    > czyli czy pracownik ma obowiazek wstania w środku nocy, albo rezygnacji z
    > opłaconych z góry zajęć aerobiku po to zeby się stawić w pracy na
    > nadgodziny?

    "Wstania w środku nocy" - mówisz o pracy zmianowej? Co w tym dziwnego?
    Aerobik - myślę, że pracodawca by musiał w takim wypadku pokryć koszty.

    > bo ja żadnego przepisu zmuszajacego do tego pracownika nie widzę, widzę
    > tylko możliwość nadgodzin i to wszystko:O)

    Kurwa, no żesz - jak do ściany. Gdyby było tak jak mówisz, to NIKT
    by nadgodzin nie miał, bo nikt by się nie zgadzał. Weź się stuknij
    i pomyśl przez chwilę. Sądzisz, że te wszystkie kasjerki w marketach
    siedzą po godzinach, bo tak chcą?

    > wcale nie twierdzę,

    Twierdzisz.

    > tylko naprawdę to dostaje jedynie siakieś interpretacjie wyczytane
    > gdzieś między wierszami,

    Nieprawda. Po prostu nie chcesz zaakceptować tego co się do Ciebie
    pisze.

    > i tyle, ja się międzywierszami nie posługuję:O)

    Nie "między wierszami". To jest normalne polecenie służbowe. INNĄ SPRAWĄ
    jest jak takie polecenie pracownikowi wydać - tutaj pracownik ma szerokie
    pole do manewru, bo w jego czasie wolnym obowiązku by odbierać telefony
    od pracodawcy to on nie ma. Ale JAK już owe polecenie dostanie,
    to MUSI się dostosować, o ile limit dobowy odpoczynku na to pozwala.

    Bo wystaw sobie, na to się właśnie zgadzał podpisując umowę o pracę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl