PracaGrupypl.praca.dyskusje2 pracodawców - jeden czas › Re: 2 pracodawców - jeden czas
  • Data: 2009-05-01 17:13:06
    Temat: Re: 2 pracodawców - jeden czas
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-05-01, gargomel <s...@d...la.la> wrote:

    > w polsce prawo jest głupie a sędziowie jeszcze głupsi, dlatego nie chcę mi
    > sie grzebac w ich wypocinach, bo pewnie nie wiesz że zapadały u nas wyroki
    > śmierci na żołnierzy AK, mimo ze byłi sprzeczne z prawem, wiec masy
    > sprzecznych z prawem wyroków u nas zapada:O(

    Albo dyskutujesz rzetelnie, albo odpuść sobie tą dyskusję, bo tylko
    wprowadzasz w błąd ludzi, którzy będą chcieli dojść do rzetelnych
    informacji szukając przez google.

    > więc popraw mnie jeśli się mylę:
    >
    > czy ty w ten sposób rozumujesz?

    W całości - nie. Częsciowo - tak. Twoje pytanie jest nieprecyzyjne i nie
    można odpowiedzieć jednym tak/nie. Zapoznaj się najpierw z
    ograniczeniami KP dotyczącymi czasu wolnego - to jest kluczowe
    ograniczenie, a nie "dobrowolność" nadgodzin.

    Przepisy prawne już miałeś podstawiane pod nos nie raz. Wyroki też.
    Ty podajesz w zamian jedynie Swoje Głębokie Przekonanie o tym, że masz
    rację.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl