PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca dla programisty w NiemczechRe[2]: Praca dla programisty w Niemczech
  • Data: 2002-03-19 06:05:25
    Temat: Re[2]: Praca dla programisty w Niemczech
    Od: h...@p...onet.pl (darek) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj Beny,

    Monday, March 18, 2002, 6:43:53 PM, napisałeś:

    B> "Thomas Ochmann" <t...@a...de> wrote in message

    B> Wlasnie zrobilem szybkie podsumowaniem (miesiecznie)
    B> mieszkanie 660
    B> oplaty 660
    B> telefion + internet 70
    B> zarcie 600
    B> paliwo 240
    B> ubezpiczenie samochodu 200 (mam najwyzsza stawke bo mi ie uwzglednili jazdy
    B> w polsce)
    B> razy 12 daje ca. 24tys ? netto !!!!
    B> a gdzie ubrania dla dziecka, przedszkole jakies kolejne 300, urlop, buty raz
    B> na rok dla mnie i zony, splata raty za samochod, cos odlozyc na czarna
> [...]

    Wiesz to ja też podliczę:
    mieszkanie 500
    opłaty 700 w tym telefon i internet oraz przedszkole
    żarcie 500-to tak na granicy życia i śmierci
    paliwo 250
    ubezpieczenie auta 60 bo zaliczyli mi bezszkodową i na rok TYLKO 700
    razy 12 daje circa 22.400 NETTO!!!!
    co to są ubrania?
    co to jest urlop?
    To u Was są samochody na raty??!!
    to co powyżej to już czarna godzina:(
    ja zarabiam około 1400 a żona w OŚWIACIE aż 700 wszystko Brutto
    To się nazywa życie nie?i jeszcze sobie chwalimy bo jak popatrzę na
    znajomych bez pracy to szkoda mi i tego co mam:((
    Acha moje to w złotych a nie w jakichś tam badziewnych euro:))

    --
    Best regards,
    darek mailto:h...@p...onet.pl

    --