PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-19 18:03:41
    Temat: Re: 1 praca
    Od: "wiola" <b...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości
    news:cg2hbd$pie$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "wiola" <b...@n...onet.pl> napisał w wiadomości
    > sytuacja na rynku jest niezrownowazona to dochodzi do patologii.
    >
    > Różnimy sie tym, że dla mnie ta "patologia" jest zdrowsza od sterowania
    > ręcznego.
    > Masz jakiś sposób na szybkie zaradzenie tej "patologii"?
    no dla mnie obecna sytuacja gospodarcza nie jest normalna, gdybys uwaznie
    czytal moje posty bo juz ci to napisalm, to tak mam pomysl, ze ci u gory
    przetsali uprawiac demagogie i wzieli sie do roboty uproscili prawo,
    zmniejszyli podatki stworzyli dobre warunki do inwestowania i otwierania
    firm, ktore w chwili obecnej uciekaja do naszych sasiadow......itd.