PracaGrupypl.praca.dyskusje1 praca › Re: 1 praca
  • Data: 2004-08-20 02:26:17
    Temat: Re: 1 praca
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <cg0a37$c9u$1@news.onet.pl> Paweł O. napisał(a):

    > Takie teksty juz mnie rozsmieszaja. Siedzisz sobie gdzies na jakims
    > zadupiu i nie mozesz znalezc roboty. Na dodatek w gazetach czytasz, jaki
    > to jestes niemobilny i sie nie starasz, przeciez w duzych miastach tyle
    > roboty... No to pewnego dnia bierzesz dupe w troki i okazuje sie, ze
    > rzeczywiscie jakas robota sie znajdzie, ale bedziesz do niej doplacal,
    > bo Ci na przezycie nie starczy. Na koniec znajdzie sie ktos taki, kto
    > stwierdzi: czemu nie siedzisz w swoim malym miasteczku, skoro w duzym
    > miescie zycie drogie...
    i co ja za to mogę?
    mam znajomego który codziennie na studia dojeżdżał 60 km(ponad półtorej
    godziny) pociągiem do poznania. Znajomą dojżdżającą 30 km z
    przesiadkami(minimum jakaś godzina drogi)... Da się? da się.
    Życie jest ciężkie, nie zawsze się znajdzie pracę za którą można się
    wygodnie utrzymać.

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/