PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa

  • 11. Data: 2004-02-18 09:54:22
    Temat: Re: Placa
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    miras wrote:

    > poza tym co to za przyjemnosc wracac do pustego mieszkania, nie ma nawet
    > z kim piwka wypic.

    plusy ? nie truje ci nikt dupy kiedy chcesz sie uczyc/programowac ( jako
    informatyk mowil ) - jakos nie wyobrazam sobie nauki gdy za sciana jest
    impreza, a przy 4rech osobach prawdopodobienstwo ze z jednego 'pwika'
    robi sie regularna balanga jest duze...

    smiecisz, brudzisz kiedys chcesz, nikt nie truje ze nie zmyles garow po
    sobie, nie umyles wanny. sam ustalasz sobie kiedy bedziesz sprzatal

    wiecej ?

    kawalerka za 800 jest do wyjecia ( sam mieszkalem na powislu, tyle ze po
    tym jak mnie okradli ;)) zmienilem dzielnice )

    m.

  • 12. Data: 2004-02-18 10:11:28
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    Marcin Strzyzewski wrote:
> [...]
    >
    > smiecisz, brudzisz kiedys chcesz, nikt nie truje ze nie zmyles garow po
    > sobie, nie umyles wanny. sam ustalasz sobie kiedy bedziesz sprzatal

    to na prawde kwestia gustu/potrzeb itd.(moze tez wieku?) jedni wola
    mieszkac sami, ja nie wyobrazam sobie takiej sytuacji. kazdy z nas ma
    swoje racje, nie ma sensu sie przekonywac.
    ale patrzac na to w kontekscie sytuacji autora watku to obojetnie czyja
    jest racja i tak wspolne zamieszkanie z kims jest chyba warte
    rozwazenia. Osoba, ktora pierwszy raz chce zamieszkac w warszawie, nie
    orientuje sie w tutejszych realiach powinna moim zdaniem ostroznie
    podchodzic do kwesti finansow, zeby sie potem nie okazalo ze pod koniec
    miesiaca trzeba bedzie oglosic upadlosc bo czegos sie nie uwzglednilo.
    Oczywiscie nie chodzi mi tu o sytuacje kiedy ktos nie wie czy zarzadac 2
    czy 3 tys. :)

    poza tym chyba lepiej(jesli nie ma innego wyjscia) zgodzic sie na
    mniejsza place(z perspektywa podwyzki, znalezienia innej, zdobycia
    doswiadczenia,zaczepienia sie w wawie) niz autorytatywnie stwierdzic
    wysokosc pensji bez mozliwosci negocjacji.

  • 13. Data: 2004-02-18 10:23:02
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > 30m2 przy Starym Mieście - 900. Standard
    > 'w miarę OK'.
    > Oj to chyba pojedynczy przypadek...a cennik gazetowy to tylko podpucha.

    To nie jest pojedynczy przypadek; za 900-1000 zł naprawdę można znaleźć
    coś sensownego, ale trzeba się długo nachodzić. Oprócz wspomnianego
    900 zł znam też przypadek 1500 zł za 60m2 na Kabatach z garażem.
    Tyle że słusznie zauważasz, że za każdym razem te ceny są podawane inaczej.
    Ja mówię o cenach zawierających czynsz, a niezawierających opłat licznikowych.
    Ale problem w tym, że w zależności od osiedla (a nawet budynku), różne media
    są wliczone w czynsz. Np. w jednych miejscach woda i CO jest wliczona w czynsz,
    a w innych trzeba za to osobno płacić (np. 40 zł za CO i 100 za wodę). Z kolei
    znam przypadek 500 zł za kawalerkę na Żoliborzu (niski standard), ale nawet
    czynsz nie jest wliczony, więc de facto wychodzi 700 zł.

    Według mnie tak czy siak trzeba liczyć się z kosztem 1000-1100 zł za najniższy
    standard (taki że trochę wstyd gości zapraszać), 1150-1250 za średni standard
    i 1300-1600 za wysoki standard.

    T.

  • 14. Data: 2004-02-18 11:24:52
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

[...]

    O. i to jest bliższe realiom które ja znam. I jeszcze musze dodac, ze z
    powodu kichy z pracą i płacą ceny wynajmu mieszkan sa obnizone.
    JZS

  • 15. Data: 2004-02-18 12:11:28
    Temat: Re: Re[2]: Placa
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > Moze inaczej zapytam
    > Jakie sa ceny wynajmu mieszkan w warszanie
    > Chodzi mi o okolice dworca centralnego i dalej
    dalej w którą stronę? ja wynajmowałem mieszkanka za 1200 na zadupiu jak i
    500 na żolibożu. Ogólnie pojęte śródmieście to kawalerka (~30m) z gratami od
    800 do 1200 (prawda stoi jednak z reguły posrodku). Troche dalej trochę
    taniej. Czasem trafi się coś naprawdę ciekawego i na takie okazje należy
    polować. Generalnie przez ostatnie 3 lata mieszkałem w 4 róznych
    mieszkaniach i jak miałem dużo czasu (ok miesiąc) to zawsze coś ciekawego mi
    się trafiało, jak musieliśmy(z zoną) kombinować z dnia na dzień to juz tak
    rózowo nie było.

    > Ile moge powiedziej, abe spokojnie za to wyzyc *musze wynajac
    > mieszkanie*

    To zależy co umiesz i co będziesz robić- firmy z reguły nie obchodzi że
    musisz się przeprowadzić (a jak obchodzi, to znaczy, że bardzo dobrze
    trafiłeś i może dadzą jakąś kasę na tzw zagospodarowanie).
    Wyżyć sie da jak wszędzie - i za 600 i za 3000 i więcej też przeszastasz -
    zależy od zdolności - sam wiesz ile wydajesz do tej pory. czyli:
    miszkanie+opłaty+wydatki na paszę+dodatki = Twoje "minimum socjalne" i
    teraz dodaj ile kasy chcesz przyoszczędzić i masz za ile musiało by Ci się
    opłacać aby pracować w Wawie.

    Sylwek

  • 16. Data: 2004-02-18 13:14:11
    Od: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>

    > [..] żolibożu.[..]

    fuj... sie człowiek spieszy to takie babole się robią.

    Sylwek