PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktos zna firme Agencja Badania Rynku SESTA z Warszawy?

  • 1. Data: 2004-02-17 22:09:33
    Temat: czy ktos zna firme Agencja Badania Rynku SESTA z Warszawy?
    Od: "misiek" <m...@p...pl>

    A jesli tak - czy moze sie podzielic wiedza na ich temat.
    Moj brat niesmialo sie zastaniawia, czy by do nich nie zlozyc swojego cv.
    Koziolek-Matolek

  • 2. Data: 2004-02-17 23:50:05
    Od: "apple" <j...@x...wp.pl>

    misiek napisał(a) w wiadomości: ...
    >A jesli tak - czy moze sie podzielic wiedza na ich temat.
    >Moj brat niesmialo sie zastaniawia, czy by do nich nie zlozyc swojego cv.

    Nie znam. Proponowalbym aplikowac do bardziej renomowanych firm.

    apple

  • 3. Data: 2004-02-18 08:07:38
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia Wed, 18 Feb 2004 00:50:05 +0100, osobnik ukrywajacy sie
    pod pseudonimem "apple" <j...@x...wp.pl> w wiadomosci
    <c0u9b3$3in$1@nemesis.news.tpi.pl> napisal/a:

    >Nie znam. Proponowalbym aplikowac do bardziej renomowanych firm.

    To ma byc powod, bo apple nie zna? ROTFL.

    Firma istnieje od 5 czy 6 lat (nie pamietam juz), nie jest to krzak a
    jej klienci to znane koncerny. Nie powiem co dokladnie robia, bo nie
    zajmuje sie taka dzialka (dla mnie to sa po prostu badania rynkowe)
    ale ani wlasciciele ani znani mi pracownicy nie narzekaja.

    Przemek