PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaca › Re: Placa
    From: "Tom" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Placa
    Date: Wed, 18 Feb 2004 11:23:02 +0100

    > 30m2 przy Starym Mieście - 900. Standard
    > 'w miarę OK'.
    > Oj to chyba pojedynczy przypadek...a cennik gazetowy to tylko podpucha.

    To nie jest pojedynczy przypadek; za 900-1000 zł naprawdę można znaleźć
    coś sensownego, ale trzeba się długo nachodzić. Oprócz wspomnianego
    900 zł znam też przypadek 1500 zł za 60m2 na Kabatach z garażem.
    Tyle że słusznie zauważasz, że za każdym razem te ceny są podawane inaczej.
    Ja mówię o cenach zawierających czynsz, a niezawierających opłat licznikowych.
    Ale problem w tym, że w zależności od osiedla (a nawet budynku), różne media
    są wliczone w czynsz. Np. w jednych miejscach woda i CO jest wliczona w czynsz,
    a w innych trzeba za to osobno płacić (np. 40 zł za CO i 100 za wodę). Z kolei
    znam przypadek 500 zł za kawalerkę na Żoliborzu (niski standard), ale nawet
    czynsz nie jest wliczony, więc de facto wychodzi 700 zł.

    Według mnie tak czy siak trzeba liczyć się z kosztem 1000-1100 zł za najniższy
    standard (taki że trochę wstyd gości zapraszać), 1150-1250 za średni standard
    i 1300-1600 za wysoki standard.

    T.