PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaca › Re: Re[2]: Placa
    From: "SylwesterN" <nowalski.sylwester@[bez_spamu]gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re[2]: Placa
    Date: Wed, 18 Feb 2004 13:11:28 +0100

    > Moze inaczej zapytam
    > Jakie sa ceny wynajmu mieszkan w warszanie
    > Chodzi mi o okolice dworca centralnego i dalej
    dalej w którą stronę? ja wynajmowałem mieszkanka za 1200 na zadupiu jak i
    500 na żolibożu. Ogólnie pojęte śródmieście to kawalerka (~30m) z gratami od
    800 do 1200 (prawda stoi jednak z reguły posrodku). Troche dalej trochę
    taniej. Czasem trafi się coś naprawdę ciekawego i na takie okazje należy
    polować. Generalnie przez ostatnie 3 lata mieszkałem w 4 róznych
    mieszkaniach i jak miałem dużo czasu (ok miesiąc) to zawsze coś ciekawego mi
    się trafiało, jak musieliśmy(z zoną) kombinować z dnia na dzień to juz tak
    rózowo nie było.

    > Ile moge powiedziej, abe spokojnie za to wyzyc *musze wynajac
    > mieszkanie*

    To zależy co umiesz i co będziesz robić- firmy z reguły nie obchodzi że
    musisz się przeprowadzić (a jak obchodzi, to znaczy, że bardzo dobrze
    trafiłeś i może dadzą jakąś kasę na tzw zagospodarowanie).
    Wyżyć sie da jak wszędzie - i za 600 i za 3000 i więcej też przeszastasz -
    zależy od zdolności - sam wiesz ile wydajesz do tej pory. czyli:
    miszkanie+opłaty+wydatki na paszę+dodatki = Twoje "minimum socjalne" i
    teraz dodaj ile kasy chcesz przyoszczędzić i masz za ile musiało by Ci się
    opłacać aby pracować w Wawie.

    Sylwek