PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa

  • 1. Data: 2004-02-17 22:38:50
    Temat: Placa
    Od: k...@p...onet.pl

    Hello pl-praca-dyskusje,

    W tym tygodniu mam rozmowe kwalifikacyjna w Warszawie
    Praca w Warszawie
    Ile moge powiedziec, odnosnie zarobkow (nie znam realiow)
    Nie mam mieszkania w Warszawie, wiec bede musiaj wynajac cos

    Dzieki

    --
    Best regards,
    klakgumis mailto:k...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-02-17 22:58:19
    Temat: Re: Placa
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 17 Feb 2004 23:38:50 +0100, k...@p...onet.pl
    zakodował:

    > Ile moge powiedziec, odnosnie zarobkow (nie znam realiow)

    Od 800 PLN do 800 000 PLN (jak powiesz więcej, to Cię wyśmieją).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2004-02-18 08:14:28
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > W tym tygodniu mam rozmowe kwalifikacyjna w Warszawie
    > Praca w Warszawie
    > Ile moge powiedziec, odnosnie zarobkow (nie znam realiow)
    > Nie mam mieszkania w Warszawie, wiec bede musiaj wynajac cos

    Nie mówisz co to za praca to i skad mamy wiedziec, ile mozesz zazadac.
    Znam ludzi pracujacych za darmo w Wwie, ludzi zarabiajacych 2000
    i ludzi zarabiajacych 15000.
    Wynajecie kawalerki to jakies 800-900 zl chyba ze wystarczy Ci byle co
    w nieciekawym miejscu.

    T.

  • 4. Data: 2004-02-18 08:25:40
    Temat: Re[2]: Placa
    Od: k...@p...onet.pl

    Hello Kaizen,

    Tuesday, February 17, 2004, 11:58:19 PM, you wrote:

    K> Pięknego dnia 17 Feb 2004 23:38:50 +0100, k...@p...onet.pl
    K> zakodował:

    K> Od 800 PLN do 800 000 PLN (jak powiesz więcej, to Cię wyśmieją).

    Moze inaczej zapytam
    Jakie sa ceny wynajmu mieszkan w warszanie
    Chodzi mi o okolice dworca centralnego i dalej
    Ile moge powiedziej, abe spokojnie za to wyzyc *musze wynajac
    mieszkanie*
    dzieki

    --
    Best regards,
    klakgumis mailto:k...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2004-02-18 08:42:21
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

    Wynajecie kawalerki to jakies 800-900 zl

    w centrum???
    to chyba piwnica
    JZS

  • 6. Data: 2004-02-18 08:45:49
    Od: k...@p...onet.pl

    Hello Tom,

    Wednesday, February 18, 2004, 9:14:28 AM, you wrote:

> [...]
    T> i ludzi zarabiajacych 15000.
    T> Wynajecie kawalerki to jakies 800-900 zl chyba ze wystarczy Ci byle co

    praca jest jako analityk/informatyk
    co to znaczy malo ciekawe miejsce
    --
    Best regards,
    klakgumis mailto:k...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2004-02-18 09:00:00
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > Wynajecie kawalerki to jakies 800-900 zl
    > w centrum???
    > to chyba piwnica

    30m2 przy Starym Mieście - 900. Standard
    'w miarę OK'.

    T.

  • 8. Data: 2004-02-18 09:03:04
    Temat: Re: Re[2]: Placa
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    > co to znaczy malo ciekawe miejsce

    W rejonach gdzie strach wieczorem na ulice wyjsc.
    Ale jak bedziesz ogladal mieszkania to sam stwierdzisz,
    gdzie jest nieswiezo, a gdzie OK.

    T.

  • 9. Data: 2004-02-18 09:18:48
    Od: "Jurek_Ze_Spychacza" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wynajecie kawalerki to jakies 800-900 zl
    > w centrum???
    > to chyba piwnica

    30m2 przy Starym Mieście - 900. Standard
    'w miarę OK'.

    Oj to chyba pojedynczy przypadek...a cennik gazetowy to tylko podpucha.
    czesto jest tez tak ze podaja ceny czystego zysku , do tego trzeba dodac
    czynsz (250-300), telefon (min 60) , tv, gaz, prad...i ok 1400 bedzie
    realnym kosztem
    JZS

  • 10. Data: 2004-02-18 09:30:27
    Od: miras <msedzins@interia..pl>

    k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > Ile moge powiedziec, odnosnie zarobkow (nie znam realiow)
    > Nie mam mieszkania w Warszawie, wiec bede musiaj wynajac cos

    a po co kawalerka? wynajmujesz chate w kilka osob i jak masz troche
    szczescia(ja mialem) to znajdujesz miejsce w pokoju za 400 zl w dopiero
    co oddanym budynku w nowym budownictwie z ochrona(80 m^2). w cene
    wliczone wszystko(w tym internet). oczywiscie imprezy rowniez gratis,
    ale jesli ktos nie lubi(nie zazdroszcze wspolokatorom) to z reguly mozna
    sie dogadac.
    poza tym co to za przyjemnosc wracac do pustego mieszkania, nie ma nawet
    z kim piwka wypic.

    Pozdr
    miras