PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaca › Re: Placa
    From: miras <msedzins@interia..pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Placa
    Date: Wed, 18 Feb 2004 11:11:28 +0100

    Marcin Strzyzewski wrote:
    > plusy ? nie truje ci nikt dupy kiedy chcesz sie uczyc/programowac ( jako
    > informatyk mowil ) - jakos nie wyobrazam sobie nauki gdy za sciana jest
    > impreza, a przy 4rech osobach prawdopodobienstwo ze z jednego 'pwika'
    > robi sie regularna balanga jest duze...
    >
    > smiecisz, brudzisz kiedys chcesz, nikt nie truje ze nie zmyles garow po
    > sobie, nie umyles wanny. sam ustalasz sobie kiedy bedziesz sprzatal

    to na prawde kwestia gustu/potrzeb itd.(moze tez wieku?) jedni wola
    mieszkac sami, ja nie wyobrazam sobie takiej sytuacji. kazdy z nas ma
    swoje racje, nie ma sensu sie przekonywac.
    ale patrzac na to w kontekscie sytuacji autora watku to obojetnie czyja
    jest racja i tak wspolne zamieszkanie z kims jest chyba warte
    rozwazenia. Osoba, ktora pierwszy raz chce zamieszkac w warszawie, nie
    orientuje sie w tutejszych realiach powinna moim zdaniem ostroznie
    podchodzic do kwesti finansow, zeby sie potem nie okazalo ze pod koniec
    miesiaca trzeba bedzie oglosic upadlosc bo czegos sie nie uwzglednilo.
    Oczywiscie nie chodzi mi tu o sytuacje kiedy ktos nie wie czy zarzadac 2
    czy 3 tys. :)

    poza tym chyba lepiej(jesli nie ma innego wyjscia) zgodzic sie na
    mniejsza place(z perspektywa podwyzki, znalezienia innej, zdobycia
    doswiadczenia,zaczepienia sie w wawie) niz autorytatywnie stwierdzic
    wysokosc pensji bez mozliwosci negocjacji.