PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle...Odp: Może nie jest tak źle...
    From: "Piotr \"Nygus\"" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 13:46:15 +0200
    Sender: n...@o...pl@81.210.125.210

    > czekaj, niech no zgadne. zaraz posypia sie na ciebie posty
    > drwiaco-niedowierzajaco-zaprzeczajace.
    (cut)

    niech się sypią...
    bule ktoś wytoczył jakis powazny argument...
    bo argumentem dla mnie nie jest stwierdzenie, żebym nie patrzył przez różowe
    okulary, zszedł na ziemię albo przyjechał do zachodniopomorskiego, gdzie
    jest 30%-bezrobocie.

    grupa dyskusyjna służy do... dyskusji (O mamo! Odkryłem Amerykę!!)
    ale sensownej dyskusji, popartej argumentami a nie:

    "buahahaha" by blue, czy "LOL . proponuje zgloszenie sie do programu
    "Opowiedz mi moja historie" by virtual

    czy mam się wstydzić, że jestem optymistą wśród pesymistów, szczęsliwym
    wśród pokutujących nieszczęśliwców? nie zamierzam!

    pzdr.
    Piotr