PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Odp: Może nie jest tak źle...
  • Data: 2003-07-24 12:10:22
    Temat: Odp: Może nie jest tak źle...
    Od: "Piotr \"Nygus\"" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (cut)
    > Mowimy o spoleczenstwie, ale jakim?
    > To ze ty znalazles prace to bardzo mnie to cieszy. Napisz skad jestes, jak
    > zarobiles pieniazki na mieszkanie, jaka uczelnie skonczyles? .To ze mamy
    ta
    > sama profesje czy wyksztalcenie nie znaczy jednak ze mamy te same szanse
    na
    > znalezienie pracy. Widzisz... ja tez nie lubie marudzenia, ale nie
    > przyrownuj innych do siebie, bo inni moze jednak maja powody zeby
    > pomarudzic. Znam kilka osob _bardzo_ madrych. Niestety maja takie zycie a
> [...]

    parafrazując wspak trenera 1000-lecia, czyli kazia g. - skoro jest tak źle,
    to dlaczego jest tak dobrze?

    dlaczego chcąc wyjechać z rodziną na tydzień nad morze nie mogę znaleźć
    kwatery - wszystkie zarezerwowane do połowy sierpnia (mowa o okolicy tzw.
    warszawskiej, czyli Karwia, Władysławowo)?

    dlaczego co rusz powstają nowe centra handlowe, eksluzywne sklepy a salony z
    nowymi autami jakoś nie zwijają swojego biznesu?

    dlaczego ludzie bez środków do życia korzystają z internetu?...

    itp.

    ja wcale nie twierdzę, że jest kolorowo (powtórze kolejny już raz) - ale nie
    jest tragicznie i banzadziejnie! zapraszam na białorus albo bliżej - na
    słowację! jeżeli preferujesz hard core polecam chiny, czarną afrykę...

    obawiam się, że szkoda było mojego i waszego czasu na ten post.

    pzdr.
    Piotr