PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle...Odp: Może nie jest tak źle...
  • Data: 2003-07-24 11:51:03
    Temat: Odp: Może nie jest tak źle...
    Od: "Piotr \"Nygus\"" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mow prosze za siebie, ja sie nie uzalam wrecz przeciwnie idzie mi ze hej,
    > ale jako ze nie jestem w programie pt. "Opowiedz mi..." to nie bede pisal
    50
    > kb wywodu na temat mojego zycia...

    1/ 6 kB (kB nie kb, ale Ty wiesz lepiej)
    2/ w poście podałem przykład swój oraz swoich znajomych po to, aby
    uzmysłowić takim ograniczonym ludziom jak Ty, że można znaleźć pracę bez
    "znajomości"!!
    3/ zapewne o wiele bardziej czułbyś się dowartościowany, gdybym napisał, że
    już 26 miesięcy jestem bez pracy i przeszedłem 7 rozmów, ale wszystkie i tak
    były "ułożone" i w ogóle wszystko to przez Balcerowicza...
    4/ jezeli brakuje Ci argumentów bądź łaskaw pozbierać klocki z podłogi i
    pobiegać z latawcem...

    dla mnie EOT!

    --
    pzdr.