PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
  • Data: 2003-07-24 12:11:15
    Temat: Re: Może nie jest tak źle...
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr "Nygus"" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bfoc7g$37v$1@news.onet.pl...
    > rodzinę - czy mi się to podobało, czy nie - założyłem już na
    > 5. roku studiów, po 7 miesiącach urodziła mi się pierwsza córka. teraz w
    > drodze jest druga - tym razem planowana :))

    Wiesz - myślę, że Twój mąż zarabia sporą kasę i stać Was - a Ty siedzisz w
    domu jak jakaś kura domowa - w przerwach między gotowaniem obiadu a praniem
    siedzisz z nosem w monitorze i wymyślasz farmazony o tym jak Twoje sąsiadki
    z ogródka skarżą się, że im pracownicy nie odpowiadają.

    Tego posta pisałaś o 12:23 - nie powiesz, że masz teraz urlop albo przerwę w
    pracy? Czyżby Twój pracodawca pozwalał swoim pracownikom tyle siedzieć?

    Nie orientujesz się wogóle w złej sytuacji ludzi w Polsce - nie wiesz jak
    ciężko zarobić jest 5 zł za godzinę. Podajesz przykłady z kosmosu -
    generalizując problem.

    I chyba się za dużo reklam naoglądałaś - przykład ze studentem zarabiającym
    10 PLN za godzinę...