PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
  • Data: 2003-07-24 12:19:38
    Temat: Re: Może nie jest tak źle...
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr \Nygus\ <n...@o...pl> napisał(a):

    [...]
    > Moi Drodzy - uszy do góry! Naprawdę nie jest tak katastrofalnie. Obniżcie
    > swoje oczekiwania finansowe i zawodowe. Nie od razu jest się "Kulczykiem".
    > Wiem, że mi łatwo o tym pisać, ale sam kiedyś szukałem przez blisko 2
    > miesiące pracy i byłem bliski załamania (nie lubię nic-nie-robienia). Pracę
    > znalazłem przez ogłoszenie w dodatku do GW. Nie miałem zadnych "pleców".

    Podpisuje sie pod wszystko powyzszym obiema rekoma. Ja nie widze tego kryzysu
    np. po rynku uslug budowlanych, po jakosci obslugi w sklepach, traktowaniu
    przez kierowcow MPK itd. Wiekszosc moich znajomych po polibudzie prace,
    lepsza lub gorsza, ma, podobnie po szkole prywatnej.
    Poza tym ja tez dostalem prace z ogloszenia (nie w GW tylko p.p.o), bez
    plecow, bez chowania dyplomow do szuflad co niektorzy radza. I praktycznie
    nie szukalem pracy jakos rozpaczliwie, szczerze mowiac to prawie w ogole nie
    szukalem, sama mnie znalazla. A w firmie gdzie jako-takie poparcie mialem
    (chociaz nie od "czynnikow decydujacych" tylko kumpel dzialal jako
    polecajacy) nie zaprosili mnie nawet na rozmowe.
    Trzeba tez czasami umiec zdjac klapki z oczu i rozejrzec sie poza swoja
    branza, czasami praca jest w zasiegu reki, trzeba tylko umiec z tej szansy
    skorzystac.

    > Mógłbym jeszcze nieco napisać o tym, jak przeraża mnie fakt, że coraz więcej
    > ludzi - i to w wieku produkcyjnym - poddaje się i załatwia sobie lewą rentę,
    > kombinuje z zasiłkami itp. ale na razie na tym zakończę.

    Taaa, kiedys byl w Polityce raport "Polska na zasilku". Po prostu rece
    opadaja...

    Pozdrawiam
    urodzony optymista
    Konrad

    Ps. Do Roba - mam dziewczyne (a niedlugo zone) :)