PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.

  • 11. Data: 2005-02-25 11:39:56
    Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
    Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl>

    Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cvmrs6$rsv$1@news.dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > 1000 zł + 200 zł premii uznaniowej i ciągłe widmo audytów. Jak nisko
    > wypadniesz to nie dostajesz premii uznaniowej :o) To są przypadki , które
    > znam z autopsji a jak komuś sie wydaje, ze w telefonii komórkowej sie
    > jeszcze zarabia na stanowiaskach dywanikowych ( obsługa klienta) to zyje
    > jeszcze rocznikiem 98 . Ale co tam ja tylko pracowałam w sieci to co ja
    > moge wiedzec ;o)

    Ale Ty ciągle piszesz o franchisingu, a nie o salonach będących własnością
    operatora. Bez yrazy,ale n/t wynagrodzeń w firmowych salonach chyba niewiele
    jednak wiesz. Co do wynagrodzeń u agentów, o których pisałaś, masz rację,
    choć wszystko też zależy z kolei , czy pracujesz bezposrednio u agenta (np.
    mPunkt Polska), czy subagenta (firma,która dziala w oparciu o umowę z
    agentem, który z kolei posiada umowę z operatorem). U tego drugiego,siłą
    rzeczy wynagrodzenia są niższe.

    fsc

  • 12. Data: 2005-02-25 17:33:43
    Od: Andrzej Górny <a...@...sp_a.mer_om.nie.pl>

    Xoxol wrote:

    [ciach]

    > Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?

    W salonie firmowym to ok. 2k netto + premia. W sklepie bedzie pewnie troche
    mniej.

    --
    Andrzej Górny

  • 13. Data: 2005-02-26 17:44:01
    Od: "Piotr S." <GG#3501692@gg.pl>

    > Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa
    > Sp. z o.o.
    >
    > [Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za:
    >
    > Zakres obowiazków: - Sprzedaz telefonów i uslug w Sklepie Firmowym
    > Polskiej
    > Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. - Profesjonalna obsluga posprzedazna
    > klientów
    > firmy oraz doradztwo w zakresie produktów i uslug - Realizowanie biezacych
    > promocji]
    >
    > Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?

    Nie sadze aby mniej niz 2500 brutto plus pakiet socjalny jesli salon jest w
    Warszawie.

    Piotrek ; GG# 3501692