PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w CityBanku

  • 1. Data: 2005-02-23 18:23:55
    Temat: Praca w CityBanku
    Od: "ilowiak" <i...@g...pl>

    Co możecie powiedzieć na temat pracy w CityBanku na stanowisku doradcy
    klienta ds. produktów bankowych ? Pozytywne czy raczej negatywne
    wspomnienia ??

  • 2. Data: 2005-02-23 22:49:18
    Temat: Re: Praca w CityBanku
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    znajoma daleka pracowala - maxymalny wyscig szczurow

  • 3. Data: 2005-02-28 11:58:48
    Od: "Jacek J" <[wykasowac]jcsjacekj@[wykasowac]tlen.pl>

    Też pracowałem (w okresie łączenie się z Handlowym) ...

    Dobrze płacą specjalistom (niektórym kierownikom, informatykom, analitykom)
    ale zwykłemy pracownikowi - minimalna krajowa i duuuże wymagania

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 4. Data: 2005-02-28 15:19:13
    Od: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>

    jarmulowicz krzysztof wrote:

    > znajoma daleka pracowala - maxymalny wyscig szczurow
    Wiesz co, żeby dowiedzieć się jak wygląda praca w banku - Ty vs. Klient,
    radzę przeczytać "Zwał" S. Shuty - to naprawdę swietna lektura. Pouczająca
    i zmuszająca do przemyśleń.
    Wiem, że może napisałem ciut OT, ale czułem się w obowiązku !

    Alpin19

  • 5. Data: 2005-02-28 22:25:24
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

> [...]
    > Co możecie powiedzieć na temat pracy w CityBanku na stanowisku doradcy
    > klienta ds. produktów bankowych ? Pozytywne czy raczej negatywne

    wiesz.. zanim wyślesz gdzieś cv, wart onajpierw dokładnie dowiedzieć się jak
    brzmi nazwa przyszłego pracodawcy....
    to tak jak kiedyś znajomy pokazywał mi CV gdzie "kandydat:" napisał nazwę
    swego "potencjalnego" pracodawcy jako "Protector & Gambling" :)

  • 6. Data: 2005-03-07 10:39:14
    Od: "Basia" <b...@t...net>

    Ale będziesz pracował dla detalu czy dla instytucjonalnych? W zależności w
    jakim mieście? Bo wszystko zależy od wynku w którym będziesz pracował.