PracaGrupypl.praca.dyskusje › Adecco

  • 1. Data: 2005-02-23 19:19:27
    Temat: Re: Adecco
    Od: "Adam" <...@...c>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:IpgTd.67213$2e4.65341@news.chello.at...
    > Z Adecco nigdy nie korzystałam, ale z opinii jakie chodzą po Krakowie mają
    > chyba najgorszą z mozliwych jesli chodzi o pośrednictwa pracy

    oj,tutaj sie nie zgodze..korzystalem z uslug Adecco Krakow i mam bardzo
    pozytywne wspomnienia. Pracy co prawda za ich posrednictwem nie
    znalazlem,ale to tylko dlatego ze ubiegla ich inna firma
    headhunterska:)ogolnie w moim odczuciu obsluga jest dosyc profesjonalna,
    mozna im troche rzeczy zarzucic,ale nie sa to jakies kluczowe
    uchybienia.znam o wiele gorsze firmy tego rodzaju - wspominajac chociazby
    Work Service(kompletny brak profesjonalizmu - totalna klapa).
    Jesli mialbym wskazac najlepsze frmy z tej branzy dzialajace w Krakowie
    wskazalbym TempService (obecnie Randstad) i wlasnie Adecco..No,ale to
    jedynie moja opinia..po Krakowie podobno chodza inne:)
    PS.: Nie korzystalem z ich uslug, jesli chodzi o prace czasowa i wszelkie
    formy leasingu pracownikow...

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-02-24 00:00:15
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Moglbys konkretnie napisac, co sie skladalo na ten brak profesjonalizmu?
    > Bardzo mnie to interesuje.

    ..juz kiedys pisalem o tym,ale jesli bardzo Cie to interesuje,to napisze. A
    wiec: zaczelo sie tak: pierwszy odzew po wyslaniu CV (aplikowalem na
    stanowisko kierownicze) byl dosyc szybko.Po ok tygodniu. Zadzwonila Pani i
    zaprosila mnie na rozmowe na stanowisko - jak to okreslila - "dzwonilby Pan
    i sprzedawal produkty przez telefon":), po czym sama odpowiedziala sobie w
    stylu "ale Pan to chyba nie chce..."..pierwszy szok. Oczywiscie
    podziekowalem. Nastepny telefon byl po ok.3 miesiacach - juz w sprawie
    rozmowy na stanowisko, na ktore aplikowalem. Poszedlem oczywiscie na
    interview. Bylem kilka minut przed czasem. Rekruterka spoznila sie prawie 40
    minut i bez slowa przeprosin zaprosila do pokoju. Podczas oczekiwania
    przyjrzalem sie pracy biura, poniewaz czeka sie w biurze..Wyglad..no
    coz..jakby za chwile cale biuro mialo sie wyprowadzac..organizacja pracy..No
    coz...ale nie o tym chcialem napisac.
    W czasie rozmowy..Rekruterka drazyla ciagle jeden temat - zamiast sprawdzic
    moje kompetencje uczepila sie jednej rzeczy i ciagle o to pytala - jak sie
    domyslilem zalezalo jej na informacji czy mam doswiadczenie w pewnym
    obszarze. O pewnych elementach interview (wg. mnie kluczowych) - typu np.
    wywiad epizodyczny mozna bylo zapomniec. Najbardziej rozbawila mnie rozmowa
    po angielsku . Zwykle odbywa sie to w ten sposob,ze po prostu przechodzi sie
    na angielski. Tutaj Pani poprosila mnie,zebym cos opowiedzial - nie pamietam
    juz co..chyba o moich planach na przyszlosc - ale pytanie zadala po polsku.
    Podczas mojej wypowiedzi zadalem pytanie,na ktore otrzymalem odpowiedz...po
    polsku..:)).Ogolnie wywiad JA staralem sie przeprowadzic,tak aby wydobyla
    jak najwiecej uzytecznych informacji. Na koniec, kiedy zaczalem wypytywac o
    szczegoly dot. pracy, rozbawila mnie odpowiedzia, ze teraz niestety nic nie
    moze powiedziec, gdyz negocjacje z potencjalnym pracodawca trwaja,dzial
    sprzedazy nad tym pracuje. Odnioslem wrazenie ze nie wiedziala kto ma byc
    moim pracodawca, nie mowiac juz o szczegolach dot. stanowiska. Na koncu
    spieszac sie zostawila mi testy osobowosciowe i zaczela zbierac sie do
    wyjscia, zostawiajac mnie samego w pokoju (chyba konczyla prace, bo pozno
    juz bylo:) Wracajac do domu caly czas zadawalem sobie pytanie: co to bylo i
    o co chodzilo???.No i na koniec po jakims miesiacu telefon - ze projekt
    zostal zamkniety i pozwola sobie zachowac moje CV w bazie.Nie wiem czy nie
    powiodly sie negocjacje,czy znaleziono kogos innego na to stanowisko??Jedno
    jest pewne: nie polecam wspolpracy z ta firma- po prostu szkoda czasu. Jest
    w Krakowie wystarczajaca ilosc powaznych firm, ktorych pracownicy znaja sie
    na swoim fachu i nie uprawiaja partyzantki. Obecnie mam juz ciekawa prace i
    ciesze sie ze Work Service nie zarobilo ani nie zarobi na mnie ani grosza.
    Cala powyzsza historia zdarzyla sie w krakowskim oddziale WORK SERVICE..

    mam nadzieje, ze zaspokoilem Twoja ciekawosc:)

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2005-02-24 07:39:14
    Temat: Adecco
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Strasznie duzo ostatnio ich ogloszen sie pojawia na teren Krakowa...
    Gra jest warta swieczki? Rozbudowuja sie, czy wszyscy od nich uciekaja jak
    od kki&bci w Kraku? ;-)
    pozdrawiam

    --
    Bonza b...@w...pl
    pager 0642299084; skype daboni

  • 4. Data: 2005-02-24 08:40:08
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

  • 5. Data: 2005-02-24 10:14:53
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2005 08:40:08 GMT, Shady <s...@p...nospam.fm> napisał:

    > Z Adecco nigdy nie korzysta?am, ale z opinii jakie chodz? po Krakowie
    > maj?
    > chyba najgorsz? z mozliwych jesli chodzi o po?rednictwa pracy
    o.k. Dzieki :-)

  • 6. Data: 2005-02-25 14:20:53
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Ostatnio
    > widzia?em w Gazecie Wyborczej reklame WS w krakowie to przeciwie?stwo
    > tej reklamy
    > WORK SERWICE W KRAKOWIE NIE POLECAM!!

    Już w 2 gazetach sie reklamują. A faktycznie, opinie mają bardzo złą.
    Koleżanka też z nimi współpracowała i powiedziała ze nigdy więcej. Za to
    bardzo sobie chwali Benefit.

  • 7. Data: 2005-02-25 14:38:40
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Adam" <...@...c> napisał w wiadomości

> [...]
    > Work Service(kompletny brak profesjonalizmu - totalna klapa).

    Moglbys konkretnie napisac, co sie skladalo na ten brak profesjonalizmu?

    I.

  • 8. Data: 2005-02-25 19:48:47
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-24 01:00, *Adam* w te oto słowa się odzywa:

    > przyjrzalem sie pracy biura, poniewaz czeka sie w biurze..Wyglad..no
    > coz..jakby za chwile cale biuro mialo sie wyprowadzac..organizacja pracy..No
    > coz...ale nie o tym chcialem napisac.

    Tak z ciekawości: co to za znak interpunkcyjny ".."?
    Tylko mi nie mów, że to coś pośredniego między kropką a trzykropkiem :)

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 9. Data: 2005-03-02 11:15:47
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    I padło też na mnie...:D Trafiłam do Worka :D

  • 10. Data: 2005-03-03 17:33:43
    Od: s...@p...onet.pl

    > I padło też na mnie...:D Trafiłam do Worka :D

    i jak Ci tam??
    zadowolona z poziomu obslugi

    a.