PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kantor ??

  • 1. Data: 2005-02-23 18:22:01
    Temat: Kantor ??
    Od: "thomas " <i...@N...gazeta.pl>

    Gdzie mogę znaleźć info na temat rozpoczęcia własnej działalności -
    kantoru ? Interesuje mnie np. takie rzeczy jak : podstawowe koszty zakupu
    materiałów potrzebnych do funkcjonowania kantoru, jakie powinny być
    zabezpieczenia itp. rzeczy...

  • 2. Data: 2005-02-23 22:45:05
    Temat: Re: Kantor ??
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "thomas " <i...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kantoru ? Interesuje mnie np. takie rzeczy jak : podstawowe koszty zakupu
    > materiałów potrzebnych do funkcjonowania kantoru, jakie powinny być

    zabezpieczenia ?
    nie musi być zabezpieczeń... ale wtedy szybciej przyjdą do Ciebie
    niezidentyfikowani klienci...
    założysz zabezpieczenia... w/w klienci przyjda trochę później

    a tak na poważnie, to szyba kuloodporna, mocne zamki, przydałby się
    monitoring, guzik alarmowy podlączony do agencji ochrony która przybędzie w
    ciągu 3-5 minut...
    hełm kevlarowy, kamizelka kuloodporna, Glock 19
    walizka z alarmem
    komputer do rejestrowania obrotu
    album NBP z opisem banknotów zagranicznych
    2-3 krzesełka, jakieś stoliki szafki
    święcąca tablica z kursami walut

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[ZBĘDNE]@interia.pl