PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko? › Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    From: "wadus77" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Kierownik produkcji/Team Leader - czy to dobre stanowisko?
    Date: Tue, 15 Jan 2008 02:04:09 +0000 (UTC)

    WItam,

    Od prawie 4 lat mieszkam w Anglii, ruszylem razem z fala emigracji po wejsciu
    Polski do UE.

    Imalem sie roznych zajec az wkoncu znalazlem prace w pewnej miedzynarodowej
    firmie zajmujaca sie produkcja przemyslowa. Na poczatek zostalem Technikiem
    (operatorem linii produkcyjnej) po roku czasu zaproponowano mi szkolenie na
    Team Leadera.

    I od tego momentu stalem sie kim w rodzaju step-up technician. Praktycznie
    wyglada to tak, ze pracuje ciagle na kontrakcie technika, lecz podczas
    nieobecnosci Team Leadera (wakacje, szkolenia, chorobowe itp) prowdze zmiane.

    Na pelnego TL raczej nie przejde poniewaz obecni nie wydaja sie sklonni
    odejsc, posadka jest dosyc ciekawa 4 dni po 12h pracy 4 dni wolnego i 18 dni
    urlopu. Nie zmienia to jednak faktu, ze na stanowisku TL przepracowalem
    wiecej jak 100 roboczych dni.

    Moje pytanie. Czy z takiego rodzaju doswiadczenie, moze byc atutem w szukaniu
    pracy w Polsce? Uwazam, ze pomimo tego, ze jestem ciagle na kontrakcie
    technika moje bardzo duze doswiadczenie praktyczne w kierowaniu moim
    departamentem. Czuje sie tutaj powoli jak ryba w wodzie tylko zastanawiam sie
    nad jednym. Czy umialbym sie tez tak zaadaptowac w nowym srodowisku w jakiejs
    innej firmie w Polsce np.?

    To jest tak naprawde moja pierwsza praca pracuje juz tutaj okolo 4 lat mysle,
    ze zostane w Angli kolejne 4, ale planuje wrocic do Polski ale nie chcialbym
    tez, zmarnowac tych lat.

    Co radzicie? powinienem dalej tu zostac i zbierac doswiadczenie, czy moze
    zaczac cos innego, moze jakas nauke?

    Jak to moze wygladac w Polsce. Nie mam pojecia jak to moze tam wygladac? na
    co zwraca sie uwage? czy sa takie stanowiska jak Team leader w mojej firmie?
    wydaje mi sie, ze moznaby to przetlumaczyc na kierownika produkcji albo
    lidera produkcji. Ale jak to jest do konca to nie wiem.

    Z wyksztalcenia jetem Informatykiem, zastanawialem sie czy moze nie pojsc w
    ta strone i zrobic tutaj pare kursow cisco CCNA,CCNP ? czas na to by byl ale
    czy warto?