eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeBudżet domowy - kilka pytań › Budżet domowy - kilka pytań
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.ipartners.p
    l!ipartners.pl!not-for-mail
    From: "Any User" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Budżet domowy - kilka pytań
    Date: Tue, 22 Aug 2006 19:35:40 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 50
    Message-ID: <ecff9c$2hi1$1@news2.ipartners.pl>
    NNTP-Posting-Host: centrala.ktr.pl
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1156268140 83521 217.153.106.177 (22 Aug 2006 17:35:40
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 22 Aug 2006 17:35:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:189055
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Chciałbym Wam zadać kilka krótkich i prostych pytań.
    Ufam, że otrzymam w miarę szczere odpowiedzi - chciałbym
    wykorzystać je do mojej pracy "naukowej".

    Jeśli ktoś nie chce odpowiadać publicznie, a ma ochotę się
    wypowiedzieć, proszę o maila na patryk_wlos#tlen.pl.

    Zaznaczam, że świadomie i celowo wysyłam to akurat na tą
    grupę, gdyż interesuje mnie profil przeciętnegi bywalca właśnie
    jej.

    A zatem:

    1. Czy prowadzisz w jakiejkolwiek formie (dokładna/pobieżna,
    komputerowa/papierowa itd.) rozpiskę budżetu domowego
    (taki rejestr przychodów, wydatków i ew. innych rzeczy) ?

    2. Jeśli nie, to dlaczego: brak czasu, brak chęci, brak
    przewidywanych korzyści z tego, brak wiedzy, jak to sensownie
    robić, czy jakiś inny powód?

    3. Jeśli tak, w jakiej formie? Czy np. wydatki na jedzenie
    rozpisujesz na poszczególne pozycje/rachunki/dni/itp., czy tylko
    masz jedną liczbę, do której je codziennie doliczasz?

    4. Jak rozpisujesz większe wydatki (np. pralka, telewizor,
    komputer itp.)? Tzn. jakie "parametry" zapisujesz (np. cena,
    nazwa, miejsce zakupu, data, może jakieś atrybuty egzemplarza,
    jak numer seryjny) ?

    5. Jak rozpisujesz wydatki stałe, np. prąd, woda, czynsz, internet?

    6. Jeśli prowadzisz dokładną rozpiskę i opisujesz szczegółowo
    każdą pozycję z każdego rachunku, to co się dzieje, gdy ktoś
    z domowników np. zgubi rachunek, albo zapomni go wziąć?
    Jak to wówczas zapisujesz? Czy stosujesz jakieś wpisy
    "specjalne", aby oznaczyć tego typu sytuacje, czy próbujecie
    po prostu odtworzyć z pamięci jak najwięcej i jakoś rozpisać
    ewentualne rozbieżności?

    7. Czy stosujesz jakieś metody/narzędzia analityczne? Jakie?


    To na razie tyle, aby nikogo nie przerazić.

    Dziękuję za odpowiedzi!


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1