PracaGrupypl.praca.dyskusje › wysokie zarobki, bardzo...

  • 21. Data: 2005-04-15 06:23:13
    Temat: Re: wysokie zarobki, bardzo...
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "TaDeK" <T...@p...de> napisał w wiadomości
    news:d3nm1q$rfc$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > a ja mysle ze zostanie ta ktora bedzie podkradac ksiazki i sprzedawac na
    > lewo zeby sobie dorobic. z malych zarobkow nie ma wiernego pracownika -
    znam
    > to z autopsji

    A co to za tłumaczenie. Niech nie bierze zajecia, za które nie wyżyje.

    vertret

  • 22. Data: 2005-04-15 08:10:41
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-15, vertret(at)op.pl <v...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "TaDeK" <T...@p...de> napisał w wiadomości
    > znam
    > A co to za tłumaczenie. Niech nie bierze zajecia, za które nie wyżyje.
    No przecież wyżyje. 1050 dostanie od pracodawcy, a jak będze obrotna,
    to te 20% zarobi na allegro :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Agg> Nie wiem co to jest, ale deklaracje charsetu wpierdala...
    /o listarze/

  • 23. Data: 2005-04-15 16:07:50
    Od: "Mobistel.pl" <n...@n...pl>

    > obowiązek płacenia jak najmniej, bo to gwarantuje, ze pracę otrzymają
    > najbardziej potrzebujący.

    swietne, wrzuce to sobie w siga

  • 24. Data: 2005-04-15 16:24:08
    Od: "Elite" <g...@C...fm>

    Całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Zauważyłam, że ludzie za mało się u nas cenią i jak usłyszą, że ktoś zarabia
    1100 zł na rękę to im się wydaje, że to jakaś wspaniała praca. Ja się z tym
    nie zgadzam, zwłaszcza, że mieszkam we Wrocławiu.
    Obecnie szukam pracy i jeśli ktoś pyta mnie o wynagrodzenie to mówię jasno:
    minimalnie 1150 zł netto. No i co się okazuje: że za takie pieniądze to już
    jakieś ambitniejsze stanowisko!!!
    Fakt, nie szukam pracy jako sprzedawca ale wydaje mi się, że jestem tyle
    warta, jeśli nie więcej, więc czemu mam iść za to co dadzą. Pewnie nie
    będzie mi z takim myśleniem łatwo znaleźć pracę ale nie chcę pracować za
    "darmo".
    Trzeba się cenić, wtedy może wreszcie coś się u nas zmieni..

  • 25. Data: 2005-04-15 17:19:28
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    vertret(at)op.pl wrote:
    > Użytkownik "TaDeK" <T...@p...de> napisał w wiadomości
    >
    > A co to za tłumaczenie. Niech nie bierze zajecia, za które nie wyżyje.

    bardzo czesto ma do wyboru albo zajecie za ktore nie wyzyje albo zadne -
    wybor jest prosty - brac prace za 600 zl i kombinowac na lewo - tez znam to
    z autopsji. Kolega pracowal w bardzo popularnej "restauracji" placacej 600
    zl i kombinowal ile wlezie zeby wyzyc. jak go zwolnili zlapal prace za 1600
    na reke i przestal kombinowac - pracuje w tej firmie do dzis i jest
    kierownikiem, a jego szefowie uwazaja go za jednego z bardziej lojalnych
    pracownikow. warto aby ci wszyscy pseudo pracodawcy placacy 600 zl i nie
    wiedzacy co ile kosztuje poczytali sobie o piramidzie potrzeb Maslowa

  • 26. Data: 2005-04-15 17:22:43
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    T.Omasz wrote:
    > Pracodawca ma społeczny
    > obowiązek płacenia jak najmniej, bo to gwarantuje, ze pracę otrzymają
    > najbardziej potrzebujący.

    Gratuluje - jesli to zasade wyznajesz podczas rekrutacji w Twojej firmie to
    nie chcialbym u Ciebie pracowac. Zrob lepiej inwenture bo braki w towarze
    masz pewnie niesamowite tak placac ludziom. Albo rob interesy w Chinach

  • 27. Data: 2005-04-15 17:44:52
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    >warto aby ci wszyscy pseudo pracodawcy placacy 600 zl i nie wiedzacy co ile
    kosztuje poczytali sobie o piramidzie potrzeb Maslowa

    Rozumiem więc, że nie bedziesz mial pretensji jak kupisz tanie piwo i sie
    okaże, że to tylko mocz sprzedawcy. Wiesz przecież co ile kosztuje i
    czytałeś o piramidzie potrzeb Maslowa.

    vertret

  • 28. Data: 2005-04-15 18:48:27
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    vertret(at)op.pl wrote:
    > Rozumiem więc, że nie bedziesz mial pretensji jak kupisz tanie piwo i
    > sie okaże, że to tylko mocz sprzedawcy. Wiesz przecież co ile
    > kosztuje i czytałeś o piramidzie potrzeb Maslowa.

    widze ze nie mamy o czym rozmawiac - zycze Ci aby w Polsce podniesiono
    minimalna pensje do tak powiedzmy 2500 brutto, bo z tak myslacymi
    pracodawcami bedziemy daleko w tyle za Bialorusia jeszcze bardzo dluuuuugo -
    w koncu musimy sie przystosowac do UE w kazdej sferze zycia.

  • 29. Data: 2005-04-15 18:50:38
    Od: "TaDeK" <T...@p...de>

    vertret(at)op.pl wrote:
    > Rozumiem więc, że nie bedziesz mial pretensji jak kupisz tanie piwo i
    > sie okaże, że to tylko mocz sprzedawcy. Wiesz przecież co ile
    > kosztuje i czytałeś o piramidzie potrzeb Maslowa.

    pocieszam sie tylko faktem ze pseudo pracodawcy w koncu kiedys zbankrutuja i
    beda musieli szukac pracy - wtedy sie zdziwia jak dostana tylko taka za 849
    brutto.

  • 30. Data: 2005-04-16 05:31:54
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2005 18:07:50 +0200, Mobistel.pl <n...@n...pl>
    napisał:

    > swietne, wrzuce to sobie w siga

    Feel free, ale nadal nie rozumiem, co w tym takiego odkrywczego :)

    --
    Miałem jakiś pomysł na nowego siga, ale chwilowo wyleciał mi z pamięci.
    (priv: z lewej from, w środku małpa, z prawej gazeta.pl)