PracaGrupypl.praca.dyskusjewysokie zarobki, bardzo... › Re: wysokie zarobki, bardzo...
    From: "Elite" <g...@C...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wysokie zarobki, bardzo...
    Date: Fri, 15 Apr 2005 18:24:08 +0200

    Całkowicie się z Tobą zgadzam.
    Zauważyłam, że ludzie za mało się u nas cenią i jak usłyszą, że ktoś zarabia
    1100 zł na rękę to im się wydaje, że to jakaś wspaniała praca. Ja się z tym
    nie zgadzam, zwłaszcza, że mieszkam we Wrocławiu.
    Obecnie szukam pracy i jeśli ktoś pyta mnie o wynagrodzenie to mówię jasno:
    minimalnie 1150 zł netto. No i co się okazuje: że za takie pieniądze to już
    jakieś ambitniejsze stanowisko!!!
    Fakt, nie szukam pracy jako sprzedawca ale wydaje mi się, że jestem tyle
    warta, jeśli nie więcej, więc czemu mam iść za to co dadzą. Pewnie nie
    będzie mi z takim myśleniem łatwo znaleźć pracę ale nie chcę pracować za
    "darmo".
    Trzeba się cenić, wtedy może wreszcie coś się u nas zmieni..