PracaGrupypl.praca.dyskusje › CAD Engineer - zarobki

  • 1. Data: 2005-04-14 13:29:11
    Temat: CAD Engineer - zarobki
    Od: Solos <m...@t...pl>

    witam,

    sledze grupe od dawna i wiem, ze normalnie pytanie o zarobki jest
    ignorowane calkowicie lub odpowiedzi generalnie sa ironiczne. ludzie
    zazwyczaj pytajac nie podaja zadnch szczegolow tylko sam zawod - wydaje
    mi sie, ze stad takie zachowanie odpowiadajacych. postaram sie byc
    dokladniejszy.

    chcialbym sie dowiedziec ile zarabia przecietnie CAD Engineer znajacy
    CATIE (dokladnie V5) z okolo dwuletnim doswiadczeniem na tym stanowisku.
    czy jest podzial zarobkow ze wzgledu na branze np. automotive itd.?

    pozdrawiam,

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 2. Data: 2005-04-15 05:12:34
    Temat: Re: CAD Engineer - zarobki
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    On Thu, 14 Apr 2005 15:29:11 +0200, Solos <m...@t...pl>
    wrote:

> [...]
    >zazwyczaj pytajac nie podaja zadnch szczegolow tylko sam zawod - wydaje
    >mi sie, ze stad takie zachowanie odpowiadajacych. postaram sie byc
    A co byś się spodziewał, że będę się spowiadać na grupie.
    >chcialbym sie dowiedziec ile zarabia przecietnie CAD Engineer znajacy
    >CATIE (dokladnie V5) z okolo dwuletnim doswiadczeniem na tym stanowisku.
    >czy jest podzial zarobkow ze wzgledu na branze np. automotive itd.?
    Próżny trud. Mało prawdopodobne, abyś dowiedział się wiarygodnnej stawki.

  • 3. Data: 2005-04-16 11:21:57
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Robert Zawodny wrote:
    > Próżny trud. Mało prawdopodobne, abyś dowiedział się wiarygodnnej stawki.

    Hmmm... a dlaczgo nie? Ta grupa to chyba nie grupa-wyscig_szczurow,
    tylko raczej grupa-mamy_sobie_pomagac_i_dyskutowac. A moze sie myle, juz
    sam nie wiem.

    --
    Solos
    GG 3115539