PracaGrupypl.praca.dyskusje › wydawnictwo software

  • 11. Data: 2005-05-31 06:42:48
    Temat: Re: wydawnictwo software
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Witam,
    > nie radze Ci tam sie udawac, tylko sie nabawisz wrzodow lub frustracji
    > Placa fatalnie (gora 1500 na reke lub nawet 1200), mnie nie starczalo do
    > pierwszego, podwyzek nie daja, na poczatek po dransku zatrudniaja na umowe
    > zlecenia, a nie o prace. Mimo to musisz byc na ich zawolanie o KAZDEJ
    > PORZE DNIA I NOCY, jesli nie, to cie postrasza ze nie masz tam nastepnego
    Hmm. Ciekawe byłem tam na rozmowie, po tym jak opowiedziałem co potrafię,
    klient sam powiedział, że raczej nie są w stanie sprostać moim wymaganiom
    finansowym, bo max dają na start 2k na rękę (fakt zapomniałem spytać czy
    um.o p ale przy takiej płacy nie warto nawet pytać) i tyle.
    --

  • 12. Data: 2005-05-31 21:05:34
    Od: "MHCMega" <...@w...pl>

    > gupi
    > Użytkownik <s...@v...pl> napisał w wiadomości

    Tnij cytaty.Odpowiadaj pod postem. Miałem kłopoty by znaleść Twój komentarz.
    A autor nie jest "gupi" tylko sfrustrowany.

    MHCMega