PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko o LM

  • 1. Data: 2005-05-25 12:38:29
    Temat: Pytanko o LM
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Witam!
    Mam pytaniem - może głupie, ale proszę się ze mnie nie śmiać :-)
    Pracodawca szuka pracownika poprzez firmę rekrutacyjną, w ogłoszeniu
    podana jest informacja aby dokumenty wysyłać na adres firmy
    rekrutującej. Moje pytanie: do kogo kierować LM? Do pracodawcy czy do
    firmy rekrutującej - chodzi mi o nagłówek w tekście listu
    motywacyjnego?
    Ania
    --
    Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    ***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***

    begin 666 @nn.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM ;FX-"D9..D!N;@T*14U!
    M24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IA;FY <&]L<VMA+G!L#0I2158Z,C P-3 U,C54
    4,3(S.#(Y6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2005-05-25 12:46:46
    Temat: Re: Pytanko o LM
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Sprawę potraktowałbym z humarem:

    Drogi przyszły Pracodawco,

    lub inaczej

    Drogi przyszły Żywicielu,

    lub tak

    Droga frimo X,

    chociaż ja nie piszę listów mot. i mogę się mylić. Ja bym to odebrał bardzo
    pozytywnie!
    --
    _____________________________

  • 3. Data: 2005-05-25 14:33:37
    Od: "Kaczuch" <c...@W...pl>

    Nie prosciej - Szanowni Panstwo?

  • 4. Data: 2005-05-25 14:36:36
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: @nn [Wed, 25 May 2005 14:38:29 +0200]:

    > Mam pytaniem - może głupie, ale proszę się ze mnie nie śmiać :-)

    Ok ;)

> [...]
    > LM? Do pracodawcy czy do firmy rekrutującej - chodzi mi
    > o nagłówek w tekście listu motywacyjnego?

    Moim zdaniem, skoro jest podana nazwa firmy potencjalnego
    przyszlego pracodawcy, to kierowac do niego. Firma, ktora
    prowadzi rekrutacje, robi tu w sumie za taki bufor tylko,
    a papiery tak czy siak koncowo trafiaja do zleceniodawcy.

    Kira

  • 5. Data: 2005-05-25 14:37:18
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kiedys czytalem jakis poradnik jak pisac LM. Tam pani z jakiejs firmy
    rekrutacyjnej tlumaczyla zeby w takiej sytuacji kierowac LM do firmy
    rekrutujacej

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-05-25 14:45:59
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:d722iu$k8n$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Kiedys czytalem jakis poradnik jak pisac LM. Tam pani z jakiejs firmy
    > rekrutacyjnej tlumaczyla zeby w takiej sytuacji kierowac LM do firmy
    > rekrutujacej

    No właśnie, w jednym miejscu piszą, że do firmy rekrutującej, w drugim,
    ze do pracodawcy, naczytałam się takich "pań" i jestem zakręcona już
    jak rolka papieru do d...

    Ania
    --
    Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
    ***Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw ***
    "Piszę krótki list do Boga - daj mi chłopa, a nie wroga!! Daj mi Boże,
    to co możesz. Ja mu życie już ułożę! ..." R.P.

  • 7. Data: 2005-05-25 16:21:36
    Od: "@nn" <jurek@post>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prowadzi rekrutacje, robi tu w sumie za taki bufor tylko,
    > a papiery tak czy siak koncowo trafiaja do zleceniodawcy.

    Dzięki za radę, tak właśnie zrobiłam - skierowałam do przyszłego (mam
    nadzieję) pracodawcy. Teraz już tylko będę czekać na odpowiedź ;p
    Ania