PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika

  • 1. Data: 2005-05-24 19:10:30
    Temat: Wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika
    Od: rork <p...@c...to>

    Witam,
    czy jeżeli ja ( pracownik ) chcę wypowiedzieć umowę o pracę to muszę
    złożyć pisemne wyjaśnienie powodów mojej decyzji? gdzie mogę znaleźć
    przykłady pisma, które powinienem złożyć ?

    pozdr
    rork

  • 2. Data: 2005-05-24 19:13:31
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę przez pracownika
    Od: rork <p...@c...to>

    rork napisał(a):
> [...]
    > złożyć pisemne wyjaśnienie powodów mojej decyzji? gdzie mogę znaleźć
    > przykłady pisma, które powinienem złożyć ?

    info uzupełniające:
    zatrudniony jestem na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony

    pozdr
    rork

  • 3. Data: 2005-05-24 19:56:47
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 21:13:31 +0200, rork <p...@c...to> napisał:

    > info uzupełniające:
    > zatrudniony jestem na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony
    >
    > pozdr
    > rork

    Pracownik nie ma obowiazku podawania przyczyn wypowiedzenia, jesli
    wypowiada zgdonie z kodeksowymi terminami wypowiedzenia, a nie z winy
    pracodawcy.
    Natomiast, o ile wypowiedzenie jest skladane z przyczyny neutralnej u
    pracodawcy, ktorego lubimy i szanujemu, grzecznosciowo mozna zakonczyc
    wyjasnieniem - np. "Wypowiedzenie skladam z powodu rozpoczecia studiow
    dziennych, przejscia do pracy zgodnej z profilem ukonczonych studiow" itp.
    Podobnie jak mozna zakonczyc "...z powodu niesatysfakcjonujacych zarobkow,
    braku perspektyw rozwoju zawodowego" itd gdy pracodawca byl wredny.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##