PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak wybrnąć z sytuacji?-pomóżcie

  • 1. Data: 2005-05-24 20:43:12
    Temat: Jak wybrnąć z sytuacji?-pomóżcie
    Od: " " <m...@g...pl>

    Sprawa wygląda tak:

    Wybieram się na rozmowę kwalifikacyjną do firmy,zależy mi na otrzymaniu tej
    pracy ale jest jedno ale-spodziewam się pytania o powód rozstania z poprzednią
    firmą (dodam że niewpisanie tej firmy do cv dyskwalifikowałoby mnie na dzień
    dobry w ubieganiu się o tę posadę). Prawda jest taka że zostałem zwolniony za
    niewykonanie planu sprzedaży ( branża inwestycyjna luty,marzec ogólny przestój
    na dokładkę firma cieszyła się bardzo złą sławą z powodu tragicznej jakości
    oferowanych produktów a takie wieści szybko się rozchodzą,podsumowując nie
    rozstaliśmy się w zgodzie).
    Jak ubrać w słowa taki fakt żeby nie stracić szansy na otrzymanie
    pracy?Powinienem się bronić ale nie powinno mówić się źle o poprzednim
    pracodawcy....proszę o pomoc,z góry dzięki.

  • 2. Data: 2005-05-24 21:00:34
    Temat: Re: Jak wybrnąć z sytuacji?-pomóżcie
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Tue, 24 May 2005 22:43:12 +0200, <m...@g...pl>
    napisał:

    > Jak ubrać w słowa taki fakt żeby nie stracić szansy na otrzymanie
    > pracy?Powinienem się bronić ale nie powinno mówić się źle o poprzednim
    > pracodawcy....proszę o pomoc,z góry dzięki.

    Opowiedz o produkcie, przedstaw swoja sprzedaz wykonana, ilosc wizyt, umow
    itp. - czyli to, co faktycznie dokonales. Na zakonczenie dodaj, ze
    powyzsze nie wystarczalo do spelnienia zalozen planu sprzedazy. I tyle.
    Jesli firma z branzy, to ocenia to co robiles, a nie jakich zalozen nie
    spelniles.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-05-24 22:38:39
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 24 May 2005 20:43:12 +0000 (UTC), " "
    <m...@g...pl> zakodował:

    >Prawda jest taka że zostałem zwolniony za
    >niewykonanie planu sprzedaży

    Masz to na piśmie?
    I nie poszedłeś z tym do sądu pracy?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-05-25 16:05:32
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Masz to na piśmie?
    > I nie poszedłeś z tym do sądu pracy?

    A jesli ktos zostaje zwolniony za niewykonanie planu to jest to niezgodne z
    prawem??
    Wow! To w mojej pooprzedniej firmie w zasadzie 90% PH za to leciala na łęb
    na szyje....

  • 5. Data: 2005-05-25 17:01:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 25 May 2005 18:05:32 +0200, "Shady"
    <s...@p...nospam.fm> zakodował:

> [...]
    >prawem??
    >Wow! To w mojej pooprzedniej firmie w zasadzie 90% PH za to leciala na łęb

    Umowa o pracę zobowiązuje do dokładania należytej staranności - nie
    odpowiadasz za efekty. Co z tego, że ktoś opracował wyśróbowany plan
    sprzedarzy i astronomiczne ceny - sprzedawca nie ma na to wpływu.
    Jeżeli stara się sprzedać, to jest czysty (bo nie ma wpływu ani na
    akcje promocyjne, ani na politykę cenową ani na nic innego).