PracaGrupypl.praca.dyskusje › przemyslenia nt bezrobocia

  • 31. Data: 2006-01-10 13:40:44
    Temat: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Od: "mobile" <2...@3...com>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:dq08jk$3c4$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie ma zadnych manipulacji, na pl.biznes tego posta wyslal mobile.
    > Skomentowalam mu, ze powinno pojsc na ppd, ale widocznie nie byl
    > zainteresowany - moze chcial bardziej wsparcia psychicznego od innych
    > przedsiebiorcow z tamtej grupy niz polemicznej dyskusji z pracownikami.

    hej:) poprostu nie mialem czasu sam go tu zforwardowac:)

    moja odpowiedz na wszystko co sie pojawilo w tym watku jest gdzies wyzej...
    bardzo skrotowo napisana bo strasznie sie spieszze;)

    mobile

  • 32. Data: 2006-01-10 13:51:40
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "mobile" <2...@3...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > moja odpowiedz na wszystko co sie pojawilo w tym watku jest gdzies
    > wyzej... bardzo skrotowo napisana bo strasznie sie spieszze;)

    Sadzac po dlugosci tamtej "wypowiedzi" i malej tresciwosci masz strasznie
    duzo wolnego czasu.

  • 33. Data: 2006-01-10 13:54:45
    Od: "Ghost" <...@...com>

> [...]
    > widzenia jednak wyglada to tak ze mam ochote placic duzo ale nie place bo
    > nie mam komu. system motywacyjny? ciagle probuje jakichs systemow bo
    > poprzednie sie nie sprawdzily. nadzor? ja prowadze 4 przedsiewziecia ktore
    > musze obsluzyc, myslec nad rozwojem, spotykac sie z ludzmi. gdybym sie
    > sklonowal 2 razy to mogloby sie udac. zarzadzanie/organizacja - jest
    > bardzo dobrze zorganizowana, inaczej nie moglbym myslec o kolejnych
    > przedsiewzieciach ale brak kompetencji i lenistwo mnie przerazaja. kolejna
    > rzecza ktora mnei przeraza jest to, ze ludzi enie maja wlasnej inicjatywy,

    Jesli masz potrzebe sklonowania to jest to dowod, ze jestes zle
    zorganizowany.

> [...]
    > i nie zawalic calego przedsiewziecia?? czy zdajecie sobie sprawe ze szef
    > jest osoba na ktora patrza wszystkie oczy i czekaja na jego ruch a otem go
    > oceniaja? czy zdajecie sobie sprawy ze od szefa zalezy los niejednej
    > rodziny ktora karmi i ze ciazy na nim ogromna odpowiedzialnosc zeby
    > utrzymac miejsca pracy zeby dzieci wielu czesto nieudacznik mialy co jesc
    > bo zona od 10 lat nie pracuje, dzieci jeszcze male a ten nierob nawet sie
    > nei stara i jeszcze ma pretensje ze za malo mu placisz?? czy jestescie w
    > stanie sie z tym wszystkim zmierzyc??? jesli tak to zapraszam!!!

    Ja co prawda jestem na swoim ale Twoj profil osobowosciowy wyzierajacy z
    twoich postow raczej zniecheca - jedno wielkie narzekanie na tych wszystkich
    leni, a moze cos zle robisz? Wiesz, zarzadzanie to przede wszystkim
    motywowanie, a jak sie ludziom nie chce pracowac to znaczy, ze zarzadzajacy
    jest do dupy - niestety, czas spojrzec prawdzie w oczy. Ja bym Cie nie
    zatrudnil jako managera na pewno.

    > ja nie narzekam,

    90% twojego posta to jednak rozne formy narzekania.

    > wiec zyje sobie fajnie i jestem zadowolony.

    Ja tez.

    > jedyna rzecz jaka spedza mi sen z powiek to ze nie znajde dobrego
    > pracownika bo juz nie raz to przerobilem. tzn teraz opracowalem plan ktory
    > mowi ze jak ktos nie spelnia okreslonych norm to wypad. i bedzie tak ze
    > 80% zwolnie a te pozostale 20% bedzie musialo pracowac za wszystkich
    > dopoki nie znajde dobrych zastepcow za trych wylanych z pracy. nie da sie
    > po dobroci to bedzie przymusem;)

    I to jest ten twoj system motywacyjny? Duzo nauki przed toba.

    BTW w jakiej branzy pracujesz?

  • 34. Data: 2006-01-10 14:15:44
    Od: "sidcom" <c...@s...pl>

    > jasne ze spotkasz sie z niekompetentnymi przedsiebiorcami. z mojego punktu
    > widzenia jednak wyglada to tak ze mam ochote placic duzo ale nie place bo
    > nie mam komu.

    zapłać mi...jestem dobry w tym co robie i przyniosę duże zyski dla Twojej
    firmy...hehehe

    > kolejna rzecza ktora mnei przeraza jest to, ze ludzi enie maja wlasnej
    > inicjatywy, pomyslow itd.

    kolego...moje pomysły, które chciałem wprowadzić na początku zostały uznane
    za zbyt nowatorskie
    po jakimś czasie..mój przełożony chciał je odemnie wykraść aby pokazać je
    prezesom
    kiedy zaproponowałem, że pomysły ujżą swiatło dzienne pod pewnymi warunkami,
    wszystko ucichło...
    a warunki były takie...lepsze stanowisko albo umowa zlecenie z prawami
    autorskimi
    chodzi o to, że masz tyrać na samym dole i nic się nie odzywać, a jeśli już
    jesteś od kogoś lepszy kto jest bliżej prezesa to wszyscy czuja
    zagrożenie...takie są fakty

    > efektywna praca lezy przede wszystkim w interesia pracownika nie dlatego
    > ze pracodawca moze go zwolnic, ale dlatego, ze pracujac efektywnie,
    > nabywasz doswiadczen, nawykow efektywnej pracy, stajesz sie coraz to
    > lepszy. dzieki temu albo zarzad da ci awans/podwyzke albo odejdziesz do
    > lepszej firmy, bedzies zpracowal na lepszym stanowisku i zarabial wiecej.

    7 lat efektywnej pracy mam za sobą, spełniłem wszystkie oczekiwania firmy,
    prezesów, dyrektorów itd.
    poszło o marną stówę...nie będę marnował swojego czas dla kogoś kto nie
    docenia mojej pracy

    >jesli natomiast siedzisz w pracy i sie obijasz albo marudziasz albo swoja
    >obecnoscia zabierasz tylko tlen w powietrzu, to scenariusz bedzie taki:
    >siedzisz, obijasz sie, marnujesz siebie i czas, myslisz o pierdolach,
    >jestes aspoleczny. zarzad wywala cie z pracy a ty szukasz nowej, jest ta
    >sama historia i znowu cie wywalaja.

    nigdy mnie nikt nie wywalił bo znam swoją wartość i cenie swój czas...i nie
    mam zamiaru czekać 10 lat aż łaskawie pracodawca zauważy, że zasługuje na
    więcej

    >postanawiasz pokombinowac i wpisac do cv nieprawdziwe informacje ze jaki to
    >ty nie jestes debesciak-przyjmuja cie do kolejnej pracy oczekujac ze jestes
    >taki debesciak jak sie chwaliles. okazuje sie ze jestes namiastka
    >pracownika, zostajesz wylany. jestes ciagle zfrustrowany, nigdzi enie
    >mozesz zagrzac miejsca, czujesz ze twoje zycie to jedno wielkie bagno, masz
    >depresje itd. ale co tam, dalej szukasz pracy bo jakos musisz zyc i znowu
    >chwalisz sie jaki jestes super.

    nie kombinuję ze swoim cv...jestem jaki jestem, jeżeli spełniam czyjeś
    oczekiwania to się godzę pracować pod warunkiem godnych pieniędzy...jesteś
    uczciwy? bo ja jestem i tego samego oczzekuje od pracodawcy.

    >jestes przyjety, pracujesz i znowu na swoim zwyklym poziomie. pech chcial
    >ze trafiles na konkretnego prezesa ktory zobaczyl ze nie umies zpracowac, a
    >chcaliles sie ze jestes super i poczul sie urazony i dal ci nagane z wpisem
    >do akt, wypowiedzial umowe a w swiadectwie pracy masz nasrane tak ze nikt
    >cie juz nie przyjmie.

    o moje świadectwo pracy jestem spokojny

> [...]
    > tyram od switu do nocy i po to opracowuje plany i strategie oraz uzeram
    > sie z tymi pseudo pracownikami, zeby miec z tego duuuze zyki.

    i tutaj sie po części z Tobą zgadzam, sam zatrudniałem osoby. Fakt, nie
    byłem właścicielem firmy ale byłem przez ostatni rok kierownikiem placówki i
    żeby osiągać duże zyski, żyłem swoją placówką całymi dniami...tak jak mówisz
    od świtu do nocy...i było wspaniale na początku i dla firmy i dla mnie.
    Potem firma zaczęła coraz mniej płacić mimo, że zarabiała coraz więcej.
    Powodem zmniejszenia płacy, zwiększenia planów była chęć wejścia na GPW ( bo
    tam trzeba spełniać wymogi). Tylko dlaczego kosztem pracowników?

    > ja nie narzekam, lubie pracowac na wysokich obrotach, mam mnostwo pomyslow
    > i porafie je wprowadzac w zycie. poteafie tez zmierzyc sie z kazdym
    > problemem ktory do tej pory przede mna stanal. wiec zyje sobie fajnie i
    > jestem zadowolony.

    ja tez nie narzekam, ale nie mam ochoty pracować 30 lat jak moi rodzice w
    nadziei, że spotka mnie awans, podwyżka, albo że dostane nowe spinacze czy
    długopis w ramach zachęty do dalszego wysiłku...lubie nowe wyzwania i
    dlatego wynoszę się z tego kraju, a czy mi wyjdzie...to zależy tylko ode
    mnie.

    pozdrawiam

  • 35. Data: 2006-01-10 14:36:31
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT mobile pisze:

    [dużo, oj, dużo]

> [...]
    > dobrych zastepcow za trych wylanych z pracy. nie da sie po dobroci to bedzie

    Aj. No cóż. Tego. Jak to dobrze, że mam kompetentnego szefa.

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    Voice: All systems returning to normal. Danger in 7-G neutralized.
    Have a nice day.

  • 36. Data: 2006-01-10 19:41:57
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Ghost w news:dq0ebr$lfr$2@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Jesli masz potrzebe sklonowania to jest to dowod,
    > ze jestes zle zorganizowany.

    Opowiadasz. Dzisiaj miałem dokładnie taką samą potrzebę, ale na pewno nie
    wynika to ze złej organizacji. Dbałem o to, aby nie mieć "pustych
    przebiegów" (nawet przerwę sobie podarowałem, a śniadanie zjadłem w domu
    razem z obiadem). Jeśli jednak zatrudnionych jest mniej pracowników niż
    trzeba to efekt jest taki, a nie inny. I to jest właśnie dobijające, że
    człowiek robi za kilku, ale efektów i tak nie widać. Pojawiają się za to
    pretensje, że tyle zaległości.

    pozdrawiam
    Greg

  • 37. Data: 2006-01-10 19:51:30
    Od: "miran" <t...@n...pl>

    > Zauwaz, ze mamy teraz taki system szkolnictwa, ze jak masz pieniadze, to
    > zrobisz magistra po prostu i tyle. Nawet nie musisz wiedziec co to ten
    > solaris wlasciwie jest, zeby zostac magistrem IT.

    przykladem jest nasz byly prezydent A.Kwaśniewski

    magix

  • 38. Data: 2006-01-10 20:35:01
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > trzeba to efekt jest taki, a nie inny. I to jest właśnie dobijające, że
    > człowiek robi za kilku, ale efektów i tak nie widać. Pojawiają się za to

    Jesli jestes wlascicielem firmy i utrzymujesz ten stan permementnie to
    jestes zle
    zorganizowany.

  • 39. Data: 2006-01-10 22:34:18
    Od: Andriy Korud <a...@g...com>

    jerry wrote:

    > a tobie o co chodzi? facet pisze, ze ma problem z pracownikami w polsce,
    > a ledwo go idzie zrozumiec - moze stad te problemy. Niech pakuje manele
    > i jazda tam skad przybyl jak sie nie podoba.

    O, bardzo mi miło. To życzę powodzenia w walce z bezrobociem i radze
    spróbować poszukać pracy w Toruniu -- z tego co wiem na pewno, to Ojciec
    Dyrektor ma sporo kasy.
    A ci pracujące ze mną (jestem Ukraińcem i jestem z tego dumny) jakoś nie
    narzekają.

    pozdrawiam,
    Andriy

  • 40. Data: 2006-01-11 02:27:47
    Od: Pawel Sklarow <x...@x...com>

    Andriy Korud wrote:
    > (...)
    > A ci pracujące ze mną (jestem Ukraińcem i jestem z tego dumny) jakoś nie
    > narzekają.

    No ja nie narzekałem :)

    Nie przejmuj się nim. Jakiś niewyżyty.

    BTW: Ty tutaj?