PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobocia › Re: przemyslenia nt bezrobocia
    From: "Ghost" <...@...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Date: Tue, 10 Jan 2006 14:54:45 +0100

    Użytkownik "mobile" <2...@3...com> napisał w wiadomości
    news:dq0dah$h2s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > widzenia jednak wyglada to tak ze mam ochote placic duzo ale nie place bo
    > nie mam komu. system motywacyjny? ciagle probuje jakichs systemow bo
    > poprzednie sie nie sprawdzily. nadzor? ja prowadze 4 przedsiewziecia ktore
    > musze obsluzyc, myslec nad rozwojem, spotykac sie z ludzmi. gdybym sie
    > sklonowal 2 razy to mogloby sie udac. zarzadzanie/organizacja - jest
    > bardzo dobrze zorganizowana, inaczej nie moglbym myslec o kolejnych
    > przedsiewzieciach ale brak kompetencji i lenistwo mnie przerazaja. kolejna
    > rzecza ktora mnei przeraza jest to, ze ludzi enie maja wlasnej inicjatywy,

    Jesli masz potrzebe sklonowania to jest to dowod, ze jestes zle
    zorganizowany.

> [...]
    > i nie zawalic calego przedsiewziecia?? czy zdajecie sobie sprawe ze szef
    > jest osoba na ktora patrza wszystkie oczy i czekaja na jego ruch a otem go
    > oceniaja? czy zdajecie sobie sprawy ze od szefa zalezy los niejednej
    > rodziny ktora karmi i ze ciazy na nim ogromna odpowiedzialnosc zeby
    > utrzymac miejsca pracy zeby dzieci wielu czesto nieudacznik mialy co jesc
    > bo zona od 10 lat nie pracuje, dzieci jeszcze male a ten nierob nawet sie
    > nei stara i jeszcze ma pretensje ze za malo mu placisz?? czy jestescie w
    > stanie sie z tym wszystkim zmierzyc??? jesli tak to zapraszam!!!

    Ja co prawda jestem na swoim ale Twoj profil osobowosciowy wyzierajacy z
    twoich postow raczej zniecheca - jedno wielkie narzekanie na tych wszystkich
    leni, a moze cos zle robisz? Wiesz, zarzadzanie to przede wszystkim
    motywowanie, a jak sie ludziom nie chce pracowac to znaczy, ze zarzadzajacy
    jest do dupy - niestety, czas spojrzec prawdzie w oczy. Ja bym Cie nie
    zatrudnil jako managera na pewno.

    > ja nie narzekam,

    90% twojego posta to jednak rozne formy narzekania.

    > wiec zyje sobie fajnie i jestem zadowolony.

    Ja tez.

    > jedyna rzecz jaka spedza mi sen z powiek to ze nie znajde dobrego
    > pracownika bo juz nie raz to przerobilem. tzn teraz opracowalem plan ktory
    > mowi ze jak ktos nie spelnia okreslonych norm to wypad. i bedzie tak ze
    > 80% zwolnie a te pozostale 20% bedzie musialo pracowac za wszystkich
    > dopoki nie znajde dobrych zastepcow za trych wylanych z pracy. nie da sie
    > po dobroci to bedzie przymusem;)

    I to jest ten twoj system motywacyjny? Duzo nauki przed toba.

    BTW w jakiej branzy pracujesz?