PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzemyslenia nt bezrobociaRe: przemyslenia nt bezrobocia
    From: "sidcom" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: przemyslenia nt bezrobocia
    Date: Tue, 10 Jan 2006 15:15:44 +0100

    > jasne ze spotkasz sie z niekompetentnymi przedsiebiorcami. z mojego punktu
    > widzenia jednak wyglada to tak ze mam ochote placic duzo ale nie place bo
    > nie mam komu.

    zapłać mi...jestem dobry w tym co robie i przyniosę duże zyski dla Twojej
    firmy...hehehe

    > kolejna rzecza ktora mnei przeraza jest to, ze ludzi enie maja wlasnej
    > inicjatywy, pomyslow itd.

    kolego...moje pomysły, które chciałem wprowadzić na początku zostały uznane
    za zbyt nowatorskie
    po jakimś czasie..mój przełożony chciał je odemnie wykraść aby pokazać je
    prezesom
    kiedy zaproponowałem, że pomysły ujżą swiatło dzienne pod pewnymi warunkami,
    wszystko ucichło...
    a warunki były takie...lepsze stanowisko albo umowa zlecenie z prawami
    autorskimi
    chodzi o to, że masz tyrać na samym dole i nic się nie odzywać, a jeśli już
    jesteś od kogoś lepszy kto jest bliżej prezesa to wszyscy czuja
    zagrożenie...takie są fakty

    > efektywna praca lezy przede wszystkim w interesia pracownika nie dlatego
    > ze pracodawca moze go zwolnic, ale dlatego, ze pracujac efektywnie,
    > nabywasz doswiadczen, nawykow efektywnej pracy, stajesz sie coraz to
    > lepszy. dzieki temu albo zarzad da ci awans/podwyzke albo odejdziesz do
    > lepszej firmy, bedzies zpracowal na lepszym stanowisku i zarabial wiecej.

    7 lat efektywnej pracy mam za sobą, spełniłem wszystkie oczekiwania firmy,
    prezesów, dyrektorów itd.
    poszło o marną stówę...nie będę marnował swojego czas dla kogoś kto nie
    docenia mojej pracy

    >jesli natomiast siedzisz w pracy i sie obijasz albo marudziasz albo swoja
    >obecnoscia zabierasz tylko tlen w powietrzu, to scenariusz bedzie taki:
    >siedzisz, obijasz sie, marnujesz siebie i czas, myslisz o pierdolach,
    >jestes aspoleczny. zarzad wywala cie z pracy a ty szukasz nowej, jest ta
    >sama historia i znowu cie wywalaja.

    nigdy mnie nikt nie wywalił bo znam swoją wartość i cenie swój czas...i nie
    mam zamiaru czekać 10 lat aż łaskawie pracodawca zauważy, że zasługuje na
    więcej

    >postanawiasz pokombinowac i wpisac do cv nieprawdziwe informacje ze jaki to
    >ty nie jestes debesciak-przyjmuja cie do kolejnej pracy oczekujac ze jestes
    >taki debesciak jak sie chwaliles. okazuje sie ze jestes namiastka
    >pracownika, zostajesz wylany. jestes ciagle zfrustrowany, nigdzi enie
    >mozesz zagrzac miejsca, czujesz ze twoje zycie to jedno wielkie bagno, masz
    >depresje itd. ale co tam, dalej szukasz pracy bo jakos musisz zyc i znowu
    >chwalisz sie jaki jestes super.

    nie kombinuję ze swoim cv...jestem jaki jestem, jeżeli spełniam czyjeś
    oczekiwania to się godzę pracować pod warunkiem godnych pieniędzy...jesteś
    uczciwy? bo ja jestem i tego samego oczzekuje od pracodawcy.

    >jestes przyjety, pracujesz i znowu na swoim zwyklym poziomie. pech chcial
    >ze trafiles na konkretnego prezesa ktory zobaczyl ze nie umies zpracowac, a
    >chcaliles sie ze jestes super i poczul sie urazony i dal ci nagane z wpisem
    >do akt, wypowiedzial umowe a w swiadectwie pracy masz nasrane tak ze nikt
    >cie juz nie przyjmie.

    o moje świadectwo pracy jestem spokojny

    > szkolenia? chetnie powysylam wszystkich na szkolenia. niech mi tylko
    > udowodnia ze warto na nich postawic.
    >
    > inne glosy w tej dyskusji mowia ze szef to bogaty jest a oni to musza
    > zapie....c za marne grosze. odpowiadam: po do zalozylem firme i po to
    > tyram od switu do nocy i po to opracowuje plany i strategie oraz uzeram
    > sie z tymi pseudo pracownikami, zeby miec z tego duuuze zyki.

    i tutaj sie po części z Tobą zgadzam, sam zatrudniałem osoby. Fakt, nie
    byłem właścicielem firmy ale byłem przez ostatni rok kierownikiem placówki i
    żeby osiągać duże zyski, żyłem swoją placówką całymi dniami...tak jak mówisz
    od świtu do nocy...i było wspaniale na początku i dla firmy i dla mnie.
    Potem firma zaczęła coraz mniej płacić mimo, że zarabiała coraz więcej.
    Powodem zmniejszenia płacy, zwiększenia planów była chęć wejścia na GPW ( bo
    tam trzeba spełniać wymogi). Tylko dlaczego kosztem pracowników?

    > ja nie narzekam, lubie pracowac na wysokich obrotach, mam mnostwo pomyslow
    > i porafie je wprowadzac w zycie. poteafie tez zmierzyc sie z kazdym
    > problemem ktory do tej pory przede mna stanal. wiec zyje sobie fajnie i
    > jestem zadowolony.

    ja tez nie narzekam, ale nie mam ochoty pracować 30 lat jak moi rodzice w
    nadziei, że spotka mnie awans, podwyżka, albo że dostane nowe spinacze czy
    długopis w ramach zachęty do dalszego wysiłku...lubie nowe wyzwania i
    dlatego wynoszę się z tego kraju, a czy mi wyjdzie...to zależy tylko ode
    mnie.

    pozdrawiam