PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy w nowym szefemproblemy w nowym szefem
  • Data: 2005-02-11 21:16:10
    Temat: problemy w nowym szefem
    Od: "girl" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    ciekawe ilu z was miało lub ma takie problemy? jak sobie radzicie?

    ale do rzeczy, miesiąc temu zmienił mi się szef i zaczął się problem;
    pracuję już 4 lata w firmie i do tej pory miałam 4 szefów, ten jest piąty;

    do tej pory układało mi się dobrze z przełożonymi; miałam opinię solidnego
    pracownika;
    byli bardzo wymagający, ale również kulturalni, kreatywni, inteligentni,
    praca bvła
    przyjemnością; generalnie o sympatycznej osobowości... jestem analitykiem i
    głownie
    pisze rózne raporty; które potem dyskutowalismy z przełozonym; rozwazalismy
    rozne
    punkty akcji, wnioski; itd

    ...teraz mam nowego szefa, tym razem człowiek ten jest zupelnie inny; bardzo
    ciężki; wiecznie niezadowolony,
    z ciągłymi pretensjami; zamknięty w sobie, zero zartów, sztywny; teraz juz
    nie dyskutujemy wniosków i strategii
    szef po prostu zleca raport i koniec; ewentualnie pisze mi maila z pretensja
    ze czegos nie dostal podczas gdy juz
    dawno dostał to na maila ale nie przeczytał albo umawialismy sie na 20 a juz
    19 mam maila z pretensja ze nie dostał...

    sama nie wiem czy jakość mojej pracy się tak pogorszyła czy też z szefem
    jest cos nie tak;

    jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    pozdrawiam
    Julia