PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy w nowym szefemRe: problemy w nowym szefem
  • Data: 2005-02-12 15:40:29
    Temat: Re: problemy w nowym szefem
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "girl" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cuj7is$aah$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ...teraz mam nowego szefa, tym razem człowiek ten jest zupelnie inny;
    > bardzo ciężki; wiecznie niezadowolony,
    > z ciągłymi pretensjami; zamknięty w sobie, zero zartów, sztywny; teraz juz
    > nie dyskutujemy wniosków i strategii
    > szef po prostu zleca raport i koniec;

    Często tak bywa. Wielu szefów nie wyobraża sobie kierowania firmą w inny
    sposób.

    ewentualnie pisze mi maila z pretensja
    > ze czegos nie dostal podczas gdy juz
    > dawno dostał to na maila ale nie przeczytał

    Znaczy się ma kłopoty z panowaniem nad sytuacją.

    > albo umawialismy sie na 20 a juz 19 mam maila z pretensja ze nie dostał...

    Nie wyolbrzymiasz? Może tylko się przypomina.

    > sama nie wiem czy jakość mojej pracy się tak pogorszyła czy też z szefem
    > jest cos nie tak;
    >
    > jak dalej pracować, jaka startegie przyjac? co robić?

    Normalnie. Robić swoje i nie przejmować się. Zwolnić się zawsze zdążysz ;)

    pozdr
    Andrzej